Gå til innhold

sx1, kommer den?


jorn_:-D

Anbefalte innlegg

Det har jo hvert mange datoer som sier at sx1 skulle ha kommet for lenge siden!

men hva har gått galt?

alt kan jo ikke ha gått som det skulle, når den er blitt så veldig forsinket?

siemens bør skjerpe seg!

de må jo klare å få den ut, før den blir "gammel".

det virker jo nesten som den blir som neonode!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SX1 er Siemens første smartphone og de misberegnet nok litt når de sa den skulle være ferdig i juni. Siemens har jo alltid ellers vært tidsnok med lanseringene sine, i allefall de 2 siste årene.

 

Tipper de er litt mer forsiktige med å presentere kommende mobiler så tidlig, noe vi allerede har sett tendensen av (C62, CL55, A60, U15..).

Lenke til kommentar
Jeg vil tro den kommer, men jeg anser det for ikke usannsynlig at den ikke kommer i det hele tatt. Siemens' mobil avdeling går svært dårlig om dagen:

 

http://www.mobile-review.com/articles/2003...ens-lg-en.shtml

 

Kommer den ikke før neste sommer, tror jeg vi kan glemme den.

Mobile-review er ikke akkurat kjent for å elske Siemens så voldsomt mye...

 

Bare se på review'ene av Siemens-telefonene. Ikke veldig mye positivt.

Lenke til kommentar
Siemens har gjort en gedigen tabbe når de ikke klarte å få ferdig sx1 før 6600.

for det er jo mange som hadde bestemt seg for en av de, men klarte ikke å bestemme seg, så de bare kjøpte den som kom først!

Hvis man teller kroner og ører: ja

Hvis man teller fornøyde brukere (altså de som faktisk gadd å vente på SX1): nei

Endret av siemens:-)
Lenke til kommentar
kom først!

Hvis man teller kroner og ører: ja

Hvis man teller fornøyde brukere (altså de som faktisk gadd å vente på SX1): nei

ja men det er jo en del som ventet på sx1, men ikke"klarte" det lenger.

jeg hadde bestemt meg for sx1, men når den "aldri" kom så betilte jeg heller en 6600.

 

men det var vel sånn at den som kom først av sx1 og 6600, ville bli den mest populære?!

Lenke til kommentar

JEg vet ikke hva mobile-review mener om siemens, men jeg er ikke noen siemens hater selv. Jeg synes Siemens hadde svært gode mobiler i en periode der nokia, og ericsson, (motorola har ikke laget noen bra mobil siden startac) lagde elendige telefoner, SL45, SX45, S25, C25, M35, S40 (egentlig bosch), S45, A50, og ME45 er eksempler på dette. Men etter dette har det bare vært sorgen. Jeg har relativt mye originalt siemens ekstrautstyr (reiselader, handsfree, 2 datakabler (data + service), 3-4 ladere osv.) og plutselig endret de plugge i bunn, så ingen ting virket lenger. De var veldig sent ute med farge skjerm, og alle deres nye modeller er ikke spesielt imponerende. Ta s55, og sl55 f.eks. disse går svært lett i stykker, har stygge menyer og er lite attraktive.

 

Hadde egentlig tenkt å kjøpe meg SX1 i august, men da t610 kom i juni og sx1 ble utsatt til oktober ga jeg opp.

 

Har forovrig også testet a50 vs t100 og SE vinner 100-0.

 

det er nå min mening.

Endret av godal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...