sussss Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Vesterhavet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Kystlinjen i Danmark har sine særegne trekk, noe du formidler på en utmerket måte her. Flott lys i bildet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Nydelig som et postkort Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Nydelig bilde fra Danmarks vestkyst! Og som vanlig har du fått med deg flotte skyer også! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 (endret) Trodde først det var ett bilde ifra Skagen, før jeg rakk å lese teksten til bildet, men fikk det ikke helt til å stemme, men landskapet er vel ganske likt alikevel. Ett alldeles meget vakkert bilde. Likte veldig godt at du har med denne avbrutte skyen oppe i venstre hjørne, den pirrer øyet og gjør en bitte liten ekstra positiv forskjell, uten at jeg helt kan forklare hvorfor :-) Endret 9. august 2016 av Jentungen2 Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Flott bildet, betong klossene i bakgrunn er det fra Hitlers Atlanterhavsvoll? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Åhh! Hva vakkert! Nydelig pastellbilde! Dette likte jeg kjempegodt! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 9. august 2016 Forfatter Del Skrevet 9. august 2016 Takker for alle de venlige ord...ja det er Bunkerlovs som er tilbage fra krigens tid som ligger på stranden endnu..Lidt spændende at stå der og tænke over hvordan det mon var dengang og at se at de stadigvæk ligger på stranden og flyder..men det er jo meget mørkt inde i dem..så jeg går aldrig ind i dem . Lenke til kommentar
sussss Skrevet 9. august 2016 Forfatter Del Skrevet 9. august 2016 Nydelig som et postkort Tusind tak :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Ser ikke ut til å være værre enn at det går an å bade her - hvertfall om man har litt bedre balanse enn meg. Enkelt og greit utsnitt og komp. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Ser ikke ut til å være værre enn at det går an å bade her - hvertfall om man har litt bedre balanse enn meg. Enkelt og greit utsnitt og komp. Roar Mange tak :-) ja der kan godt være meget strøm i vandet Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Ett spennende motiv med flott lys og koloritt. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Et nydelig stykke Danmarksreklame , flott komponert og med en fin naturlig fargepalett samt et fint lys . Nydelig himmel i bakgrunnen og to måker i flukt som et ekstra lille krydder . Mvh Alec Lenke til kommentar
sussss Skrevet 12. august 2016 Forfatter Del Skrevet 12. august 2016 Ett spennende motiv med flott lys og koloritt. Mvh. Rolf Tak Alec og Rolf...hyggeligt at I kunne lide billedet Hilsen Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg