Ragnar Skj Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Røros, august 2016 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Dejligt motiv her masser af god stemning vh Suss Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 OK utsnitt og komp. Men har et par beskjæringsforslag: Ta såpass mange mm av venstresiden det smale feltet kvister forsvinner og bildekant havner akkurat i skjæringspunktet - spissen på trekanten som dannes av de to takene. Jeg la på en linjal og sjekket. Vil du ha ytterligere dybdefølelse så kutter du oppe salik at alt det blå forsvinner. Scroll opp, dekk til og se sjøl. Stemmer noenlunde med grunnregelen som sier 1/3 av bildet til himmel også. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. august 2016 Forfatter Del Skrevet 8. august 2016 Dejligt motiv her masser af god stemning vh Suss Takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. august 2016 Forfatter Del Skrevet 8. august 2016 OK utsnitt og komp. Men har et par beskjæringsforslag: Ta såpass mange mm av venstresiden det smale feltet kvister forsvinner og bildekant havner akkurat i skjæringspunktet - spissen på trekanten som dannes av de to takene. Jeg la på en linjal og sjekket. Vil du ha ytterligere dybdefølelse så kutter du oppe salik at alt det blå forsvinner. Scroll opp, dekk til og se sjøl. Stemmer noenlunde med grunnregelen som sier 1/3 av bildet til himmel også. Roar Har lagt en V2 som må være nær opp til det du foreslår. Kuttet på venstresiden støtter jeg fullt ut. Kuttet på topp øker som du skriver dybdefølelsen. Den store oppfylling av masse som danner buen på elven kan kanskje bli vel dominerende i V2 ? Er ikke helt sikker selv hva jeg synes, men takker igjen for grundig analyse og forslag til endringer. Gull verd ift å se på detaljer som kan øke seeropplevelsen. Skj Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Dette var et flott oversiktsbilde Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Det som er på en måte både fordelen og bakdelen med dette bildet, er den store jordvollen. Den er veldig dominerende, men samtidig lager den en flott svung i bildet. Støtter kuttet på venstre side, himmelkuttet tror jeg jeg lar være. Flott bilde Ragnar! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Kunne vært brukt som postkort dette her! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. august 2016 Forfatter Del Skrevet 9. august 2016 Dette var et flott oversiktsbilde Takker for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. august 2016 Forfatter Del Skrevet 9. august 2016 Det som er på en måte både fordelen og bakdelen med dette bildet, er den store jordvollen. Den er veldig dominerende, men samtidig lager den en flott svung i bildet. Støtter kuttet på venstre side, himmelkuttet tror jeg jeg lar være. Flott bilde Ragnar! God analyse Helene ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. august 2016 Forfatter Del Skrevet 9. august 2016 Kunne vært brukt som postkort dette her! Kan jo minne om postkort med sitt utsnitt og form. Takker for kommentar. Skj Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Et flott oversiktsbilde i flott kvalitet. mvh Ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. august 2016 Forfatter Del Skrevet 9. august 2016 Et flott oversiktsbilde i flott kvalitet. mvh Ibn Takker Ingvald ! Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Synes bilde du tok fra samme ståsted tidligere i sommer ble meget bra, men jeg må nok si at jeg likte de utsnittene her enda bedre. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. august 2016 Forfatter Del Skrevet 11. august 2016 Synes bilde du tok fra samme ståsted tidligere i sommer ble meget bra, men jeg må nok si at jeg likte de utsnittene her enda bedre. Mvh. Rolf Rakker Rolf ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg