Kurt Lekanger Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Hurtigtaster er fine – men noen ganger skumle. Slik unngår du å tabbe deg ut.Lukket du plutselig alle Chrome-vinduene ved en feil? Lenke til kommentar
aomt Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Fungerer ikke altid på Chrome (mac) å krysse av for å advare.Det jeg gjorde er å gå på indstillinger til mac og lagde cmd+q for å ta invers farge. Da overkjører den google chrome. Mye sikrer måte å gjøre det på Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Det har ikkje vore noko problem for meg sidan dei kom med History og Recently closed, der ein òg finn vindauge med fleire faner i. Eg kan avslutte alt og hente det opp igjen kjapt. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Hvis du ved en feil skulle lukke alle faner, er det bare å starte Chrome på nytt og trykke "ctrl-shift-T" (på Windows) og voila, alle faner tilbake. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Som andre har sagt, problemet er ikke når du lukker alt, problemet er når man bruker trådløs nett på farta, og de hjar et ubrukelig opplegg der samtlig av fanene dine blir sent til en login-side, så du mister alle websidene dine. AtW 2 Lenke til kommentar
Yopaz Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Som andre har sagt, problemet er ikke når du lukker alt, problemet er når man bruker trådløs nett på farta, og de hjar et ubrukelig opplegg der samtlig av fanene dine blir sent til en login-side, så du mister alle websidene dine. AtW Ja, dette er en av de tingene jeg liker bedre i FireFox, der vil ikke innholdet lastes inn før du trykker deg inn på den aktuelle fanen. Dette er også en fordel om du sitter på tregt nett eller du har svakt signal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 På Chrome i Windows går man inn på logg og velger nylig lukket. Vipps, så er alle fanene oppe igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå