Fotoskrulla Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 ....... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MagnusEJ Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Et sted hvor man kan beskue den venstre M39A2-en på en F-5..? 1 Lenke til kommentar
gkja Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Det er tydelig flere som har mekka på F-5en... 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Helene i krigshumør ser det ut til. Du kan jo vært hvor som helst, kanskje fra Cuba dette ? Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Planer om å bli terrorist???? Roar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Krigsvogn eller museum :-) ? 1 Lenke til kommentar
Sigmund Strand Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Hvis det er fra din tur i Nordland, så kan bildet kanskje være tatt ved Grønsvik Kystfort i Lurøy kommune ved R.v. 17 Kystriksvegen. ?? Lenke til kommentar
Pande Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Fra Dizzie Tunes museumet....Ratta tatt tatt ratt ta ta.... 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. august 2016 Forfatter Del Skrevet 8. august 2016 Et sted hvor man kan beskue den venstre M39A2-en på en F-5..? Det er tydelig flere som har mekka på F-5en... Helene i krigshumør ser det ut til. Du kan jo vært hvor som helst, kanskje fra Cuba dette ? Mvh Ragnar Planer om å bli terrorist???? Roar Krigsvogn eller museum :-) ? Ojj skumle greier, Hvis det er fra din tur i Nordland, så kan bildet kanskje være tatt ved Grønsvik Kystfort i Lurøy kommune ved R.v. 17 Kystriksvegen. ?? Fra Dizzie Tunes museumet....Ratta tatt tatt ratt ta ta.... Artig at jeg fikk så mye oppmerksomhet for dette bildet Og jeg er veldig fornøyd med at ingen har vært spot on i hvor jeg har tatt dette fotoet. Det betyr at jeg kan legge ut et nytt "clue"/foto i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg