Gå til innhold

Effekt trinn eller monoblokk'er?

Anbefalte innlegg

Hei, har nettopp gått til innkjøpt av en nad c165bee så nå er neste steg for meg og få meg effekttrinn eller 2 monoblocker?

Høytalerene eg bruker akuratt nå er et par cerwin vega xls 12 og ein cerwin vega cls 12s men skal snart bytte de ut. har akuratt nå en integrert forsterker kobla til forforsterkeren men tenker på og kjøpe 2 monoblocker eller 1 effelttrinn, skal bare brukes til musikk, litt spilling og litt til og se på tv med, tenger ikke mer en 2 innganger til høytalere siden romme eg har nå har ikke plass til senter og bakhøytalere...

har et budsjett som er rett over 6000kr og skal kjøpe brukt:) takk for tips!

Bare kom med spørsmål om det er noe dere lurer på;) bruker foresten eg aux til phono til og hørre på musikk og bruker spotify til og hørre musikk med:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til den prisen begynner det å bli bra effekttrinn å få tak i. Ville absolutt funnet et effekttrinn med to kanaler fremfor to monoblokker.

Verdt å se på her er Abrahamsen V4 og Parasound A23. Sistnevnte klart å foretrekke. Med disse har du også forsterkere av en kvalitet du kan ta med deg langt forbi cv-rølpetiden.

Lenke til kommentar

Er Emotiva XPA-2 noe og vurdere i denne prisklassen? Den eg så lå ute til 5300?

Helt kurante de, det er mye forsterker for pengene.
Hadde emotiva'en klarer vel lett å kjøre Focal Aria 936 eller et par med Focal Electra 1038 Be? Tenker og sette de sånn at en effekt kjører en høytaler og stiller slt med forforsterkeren? Hadde det gått?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...