KeyanZa Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Hei Har et lite problem, når jeg spiller spill så funker alt fint, online osv, ser dvd film så funker alt fint. Men med tv2 sumo og viaplay feks, hvis jeg streamer noe derfra så hakker det enormt eller så spilles den på lav kvalitet, tar jeg den opp på høy, eller veldig høy så stopper det opp... på automatisk så hopper den mellom veldig høy kvalitet til lav hele tiden, umulig å streame når den oppfører seg slik.... surformeteret viser nå nedlasting: 79.39mb\s opplasting: 81.65mb\s ping: 21ms noen tips til hva dette skyldes, event hvordan løse det? (så deadpool på viaplay idag, 70% i lav kvalitet, hakka drit mye osv) Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Hvor gammel er ruteren din? Fungerer streaming på andre enheter på ditt nettverk? Fungerer streaming i kort/lang tid etter en kald restart av ruter? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 8. august 2016 Forfatter Del Skrevet 8. august 2016 hmm vet ikke, har bodd i huset her i 4 år, og ruteren sto her da vi flyttet inn....har kun en bærbar pc så har ikke sjekket andre enheter på nettverket. har ikke sjekket med å slå av ruteren enda, skal prøve å slå av den og på igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå