Gå til innhold

Arsenal - Liverpool


Anbefalte innlegg

Mulig det, men dere havnet jo faktisk foran alle de andre topplagene ifjor, så det er et ganske godt utgangspunkt. Mustafi må inn, men det ser jo ut som at det kommer til å skje en eller annen gang. Er enig i at et spissalternativ trengs.

 

Men det er jo åpenbart ikke så forutsigbart, for jeg mener å huske at du har forventet at Arsenal skulle droppe utenfor topp 4 helt siden den gangen West Bromwich visstnok skulle klatre over dere på tabellen. Det er 13721 langpasninger fra Pulis siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig det, men dere havnet jo faktisk foran alle de andre topplagene ifjor, så det er et ganske godt utgangspunkt. Mustafi må inn, men det ser jo ut som at det kommer til å skje en eller annen gang. Er enig i at et spissalternativ trengs.

 

Men det er jo åpenbart ikke så forutsigbart, for jeg mener å huske at du har forventet at Arsenal skulle droppe utenfor topp 4 helt siden den gangen West Bromwich visstnok skulle klatre over dere på tabellen. Det er 13721 langpasninger fra Pulis siden.

 

Tvist på ordene mine det. Sa at vi måtte passe oss for WBA. De var vel bare en håndfull poeng bak i en periode Arsenal (nok engang) var i fritt fall. 

 

Klart, Arsenal kan klare topp 4 i år også, men det ser mindre sannsynlig ut enn på lenge. Ikke bare må spillerne overprestere, men flere av Leicester, Liverpool, Manchester-klubbene, Spurs og Chelsea underprestere. På papiret ser 6. plass ut som maks prestasjon i år, men vi får se. Fotball er fotball. Arsenal har klart det usannsynlige flere ganger som du påpeker. Flere år vi har klart 4.plassen med et nødskrik og matforgiftning. 

Lenke til kommentar

Dette var brutalt. Dog, fortjent og forventet tap. For kort preseason, klarte jo bare holde i 45 så kom kollapsen. For mange skader. Denne her må du ta å din egen kappe Wenger. Neste helg må vi vinne. Det kan bli vanskelig borte mot et Leicester som har mye å bevise. Taper Arsenal også den kan veien opp bli veldig, veldig lang.

 

Viktig å få stablet et forsvar på beina. Få Mustafi gjort så fort som overhodet mulig.

 

I dag så vi forresten viktigheten av å ha en god spiss. Alexis var jo helt på trynet. I lomma på Klavan hele kampen. Ikke en spydspisstype det, dessverre. Det håper jeg Wenger så, slik at vi får på plass noen får vinduet er over. Trenger ikke være verdensklasse, bare noen slik at vi har et alternativ til Giroud.

 

Er ikke for skuffet, bare oppgitt. Ganske kjedelig at det alltid er det samme. Utrolig forutsigbart.

 

Blah, får håpe laget reiser seg til de to neste bortekampene. Kan hende det ser annerledes ut med Mustafi, Kos, Ozil og Giroud.

Ser på det som sløsing av en viktig ressurs å bruke Alexis som spiss. Faktum er at han ikke har signert ny kontrakt og vi ville hatt mye mer nytte av han på venstresiden. Joda, kan godt hende han kan gjøre det glimrende på topp, men det er en prosess som vil ta tid og vi vet enda ikke om det vil funke. Selv tror jeg at både Ozil og Alexis kommer til å forlenge med oss og at det vi har hørt i media er mye spekulasjoner.

 

Får vi inn Mustafi nå så ser jeg på alt annet som en bonus. Er mer bekymret for forsvarsrekka enn selve spissposisjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Meanwhile i Frankrike, så har Lacazette slått Nancy 0-3 borte på egenhånd. Hattrick i første seriekamp. Gi meg èn god grunn til at vi ikke skal ta en punt på han. Om ikke vi gjør det, så vil en annen toppklubb gjøre det.

 

Blir for dyr. Lyon vil ikke selge. Det er 2 grunner. 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

 

Meanwhile i Frankrike, så har Lacazette slått Nancy 0-3 borte på egenhånd. Hattrick i første seriekamp. Gi meg èn god grunn til at vi ikke skal ta en punt på han. Om ikke vi gjør det, så vil en annen toppklubb gjøre det.

Blir for dyr. Lyon vil ikke selge. Det er 2 grunner.

De selger nok for de som DE mener er den rette pris. Hva Wenger mener han er verdt er en annen ting. Så ja, han blir nok for dyr.

 

Noen som har sett etterkamps intervjuet av Wenger ennå?

Lenke til kommentar

 

Meanwhile i Frankrike, så har Lacazette slått Nancy 0-3 borte på egenhånd. Hattrick i første seriekamp. Gi meg èn god grunn til at vi ikke skal ta en punt på han. Om ikke vi gjør det, så vil en annen toppklubb gjøre det.

 

Blir for dyr. Lyon vil ikke selge. Det er 2 grunner. 

 

 

Tull. Vi har penger, Lyon har sagt de vil selge om de får det de vil ha.

Lenke til kommentar

Vanskelig å vite hva en spiller er verdt for tiden. Hva de 'andre' storklubbene akter å betale for en spiller reflekterer nødvendigvis ikkje verdien deres. Markedet er i forandring og i en slags ubalense om jeg kan si det på den måten.

 

Kanskje vi skal flytte diskusjonen til Highbury tråden.

Lenke til kommentar

Småkjipt å måtte være i familieselskap i kveld. Ut fra høydepunktene så det ut som en sinnssykt moro kamp. Veldig fornøyd med resultatet er jeg i alle fall. Men, Klopp, bruk nå for all del en spiller ute av posisjon i stedet for Moreno (Milner, Can)..

Man kan si nei til familieselskap..

Lenke til kommentar

Småkjipt å måtte være i familieselskap i kveld. Ut fra høydepunktene så det ut som en sinnssykt moro kamp. Veldig fornøyd med resultatet er jeg i alle fall. Men, Klopp, bruk nå for all del en spiller ute av posisjon i stedet for Moreno (Milner, Can)..

Det er jo det han gjør, bruker en spiller ute av posisjon  :ph34r:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...