FjellOter Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Hei, jeg har mistet min iphone 5c i gulvet og etter og ha mistet den i gulvet så har det ikke bare kommet en sprekk i skjermen så jeg antar det ikke bare er og bytte glass på telefonen. hver gang jeg skrur telefonen på så viser den fargerike mønster over nesten hele telefonen, ikke vet jeg hva jeg skal gjøre, men jeg er nesten 100% sikker på at det ikke har noe og gjøre med glasset. ikke har jeg funnet noe på nettet om dette også. Jeg har vurdert og kjøpt meg en ny touch skjerm å monterer den på selv, men jeg er usikker på om det er det som er årsaken eller om det kan være noe inni telefonen, men på skjermen akkurat der det er sprekk på skjermen så er det en stor svart flekk, så jeg er nesten sikker på at det er touch skjermen og ikke glasset eller selve telefonen. Jeg håper jeg kan få hjelpsomme kommentarer angående dette som jeg ikke har mye peiling på. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Glasset ser helt ut, men skjermen er knust. Den må repareres og da byttes vel gjerne både glasset og skjermen. Skjermen må jo uansett byttes. 1 Lenke til kommentar
FjellOter Skrevet 7. august 2016 Forfatter Del Skrevet 7. august 2016 Glasset er knust. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Har ikke så mye å si så lenge skjermen er knust. Den er antagelig hel inni ettersom du ser bildet funkerer ca som det skal i hjørnet. Bytter du skjerm og glass er den antagelig like bra som den var før du mistet den Endret 7. august 2016 av aklla Lenke til kommentar
FjellOter Skrevet 7. august 2016 Forfatter Del Skrevet 7. august 2016 tenkte og bestille denne og montere den på selv http://www.24hshop.no/mobiltilbehor/iphone-tilbehor/iphone-reservdeler/iphone-5c-reservedeler/lcdtouch-til-iphone-5c-sort men tror du det kan være skjermen eller noe inni tlf? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Det er uten tvil skjermen som er knust, og som du selv sa, glasset som er utenpå skjermen. Om skjermen du linker til er riktig/ett godt valg vet jeg ikke, men det ser jo sånn ut. Men, kan du å bytte skjerm? Er jo ikke bare å klistre på en ny akkurat... Endret 7. august 2016 av aklla Lenke til kommentar
FjellOter Skrevet 7. august 2016 Forfatter Del Skrevet 7. august 2016 så jeg burde da satse på og kjøpe meg en ny skjerm og montere den på selv? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Det er jo opp til deg om du monterer selv eller ikke.Her ser du hvordan, om du klarer det eller ikke vet du best selv: Endret 7. august 2016 av aklla Lenke til kommentar
FjellOter Skrevet 27. august 2016 Forfatter Del Skrevet 27. august 2016 endelig fikset telefonen, alt den trengte var en ny skjerm, bare synd jeg betalte 300 i toll inkludert prisen, men ellers er den som god som ny! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå