Gå til innhold

Windows 10 aug. Oppdatering

Anbefalte innlegg

Hei sann.

Kom over denne tråden:

http://itavisen.no/2016/08/07/brukere-melder-at-maskiner-fryser-etter-den-store-august-oppdateringen-til-windows-10/

Er det noen her som har opplevd noe? Jeg tenkte å kjøre en clean install av pc'en nå men ble litt skeptisk da jeg leste dette. Er det en sjelden eller feil som kommer ofte?

Bør jeg kanskje vente litt med å kjøre en clean install. Har oppdatert pc'en nå, og jeg har ikke opplevd at den fryser eller lignende.

Tenkte derfor å høre med dere her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig kjeldent hos meg, fikk kun en gang noe ligdene i oppstart, så langt vertfall, det er større problemer med classic sheld og displaylink da driverne enkelte drivere oppdateres.

Egentlig syns jeg noe ting har blitt bedre, ikke lengere problem med store\ bilder apper etc og mail\windows live mail henger seg.

Lenke til kommentar

Hmm. Da trur jeg at jeg like gjerne kjører en clean install og oppdaterer alt som finnes av oppdateringer ;) satser på at det går bra uten alt for mye bugs, så får vi håpe det kommer en fiks som ordner problemene som er nevnt med at maskinen fryser og sånn. Selv om jeg ikke har opplevd noe selv enda på maskinen, selv med siste oppdateringer

Lenke til kommentar

Jeg fikk blåskjerm flere ganger, men det ble fikset da jeg slo av "Turn on fast startup" i "Control panel" -> "Power options" -> "Change what the power buttons do".

Etter at jeg endret det har den vært stabil og stått på 24/7 i flere dager.

Endret av nilsch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...