Erlend_Larsen Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Hei! Skal ha ny telefon nå til høsten og lurer på hvilken jeg skal velge. Det står mellom Oneplus 3, Nexus 2016, eller iPhone 2016. I dag har jeg iPhone 6S, men ønsker å gå over til noe som er "åpent" da jeg er glad i gjøre forandringer på telefonen. Har jailbreak på min telefon i dag, og føler dette er et must for å få den slik jeg vil. Har kikket endel på OP3 da denne fint kan rootes uten at selskapet har innvendinger, men samtidig dras mot nexus 2016 da denne får de nyeste oppdateringene fra google. Har noen andre erfaringer, eller ting som de vil dele som kan hjelpe meg å velge? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Kan dele min erfaring med OnePlus. Utrolig god mobil for pengene. Nesten ingen som kan sammenlignes der. Men kundeservicen når noe går galt er fra min erfaring totalt fraværende. Og OnePlus 3 har pr dags dato stoppet bestillinger for en mnd tid siden produksjonslinjen dems er sprengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå