Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

uvanlig fetisj?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjæresten min argumenterer rimelig hardnakket på at kvinner har sterkere bein enn menn i hvert fall, selv når jeg ber henne "droppe spillet". Mulig hun er en "crazy feminist" og lever i sin egen verden, men  siden jeg tenner på det seksuelt så jeg tror jeg at jeg bare skal "flyte med strømmen" og godta hennes resonnement delvis, for det gir jo fantasien mer liv på en måte :-) Det er i hvert fall ingen tvil om at jenter trener mer rumpe & lår enn det menn gjør, så da kan det jo være at ulike treningsvaner også spiller en rolle.

Det hender jeg scanner treningsstudio for å sjekke ut folks bein, og stort sett har guttene tynnere bein. Det skjer ganske ofte at jeg stiller meg selv spørsmålet når jeg ser en jente med tykkere lår enn meg selv: kan det hende hun er sterkere enn meg?

Lenke til kommentar

Med tanke på at vi lever i et samfunn av sofapoteter og pappakropper, er det rimelig å anta at folk flest er skammelig veike. Og hvis vi ser på den delen av befolkningen som hobbymosjonerer og -trener, er kvinner stort sett på mølla, sykkel eller trappemaskin, mens gutta stort sett holder seg til en "fem-splitt", med øvelser for bicepsens øvre, midtre, nedre, fremre og bakre del og that's it. Muligens med utjevningsdager for bryst.

Sånn sett kan vi nok si at dama di nok i praksis har rett mesteparten av tida. :D

Men av folk som trener aktivt, målrettet og effektivt for styrke, ligger nok gutta et stykke foran igjen. Ta en kikk på tallene for styrkeløft, f.eks.

Lenke til kommentar

Ikke uvanlig. Hadde reagert likt, selv om det bare er del av min egen fetish. Jeg har opplevd å bli vunnet over og holdt nede av jente, uten sjans til å komme meg løs. Jeg har også funnet ut at kvinner er sterkere enn jeg trodde. En god del jenter er sterkere enn gutter i både armer, hender og bein.

Spesielt i land som Norge, Nord Amerika( Usa og Canada), Tyskland og Japan er dette ikke uvanlig.

Selv elsker jeg å bli fysisk overmannet av jenter for å si det rett ut. Ikke så lett å forklare hvorfor, det er bare sånn.

Anonymous poster hash: 83258...0f6

Hørt om Bondage? Høres ut som om du er litt inn på den typen ting.

I hovedsak går det ut på at en er underdanig og en er dominerende. Uten at jeg skal forklare det mer, så finnes det masse info om det på nettet.

Hvis hun er glad i å dominere, og du er glad i å underkaste deg(?), så er jo det det perfekte krydderet til middagen ;)

Bare å hive seg rundt å handle inn skitne greier :p

Lenke til kommentar

For å gi mine påstander litt kjøtt på beinet, sjekk ut disse løftene:

Marte Elverum løfter 155kg i knebøy:

https://www.instagram.com/p/BJRC2wYA_f0/

Sofia Loft løfter 130:

https://www.instagram.com/p/BJRvksnhReb/

Disse jentene er aktive, dedikerte utøvere innen styrkeløftidretten og er helt i toppen av sine vektklasser.

Sammenlign med denne familiefaren og fulltidsjobberen som "bare" er aktiv hobbytrener men løfter 120kg:

https://www.instagram.com/p/BJBDI43hEYZQz_-Y44fa3O5hhfrCQXyF8loXSo0/

Som jeg sa, i den grad kvinner kan sies å være "naturlig sterkere i beina enn menn", så er det fordi det blant hobbytrenende mennesker er vanligere for kvinner å trene bein enn det er for menn. Det vil overraske meg stort om en utrent kvinne på 60kg er sterkere i beina enn en utrent mann på 80kg.

Endret av henrikwl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...