MartinHJ Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Å i Lofoten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Ett flott bilde fra den idylliske plassen. God eksponering og fin metning i fargene. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Hehe..du har stått på omtrent samme sted som meg du! Men du er nede på 10mm. Du fikk med ganske mye. Nydelig bilde, men kanskje er fuglen litt "i veien"? Ofte blir fugler bare et "rusk på skjermen" Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Kjempe fint bilde. Lofoten er El dorado for å fotografere, jeg var der for noen års siden men da var ikke jeg så interesser i foto. Uten å kritisere bilde fordi bilde er supper jeg kunne tenk meg å få litt mer lys men dette er min mening. ☺ Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Å fra en vinkel som jeg ikke så ofte ser på bilder. Fint utsnitt, vakkert sted. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Flottbilde fra Å som er helt etter min smak. Men steinrøysa til venstre i bildet burde ikke vært med på den måten den er, tar for mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg