Laberstemning Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Hei! Noen som har erfaringer fra Ultra i Kroatia ? Når slipper de billetter? Er det vanskelig og få tak i ? Hvordan er det med overnatting osv ? Alle erfaringer settes stor pris på, slet med å finne billettslipp og pågang på nettet. Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Kroatia er et land jeg ønsker å besøke. Veldig spent på hva svarene blir i denne tråden. Jeg har vært i nabolandet Italia som var helt fantastisk flott!. Og er veldig nyskjerrig på Kroatia også. Utrolig kult! https://www.theyachtweek.com/ultra Endret 7. august 2016 av Sportylady Lenke til kommentar
Laberstemning Skrevet 7. august 2016 Forfatter Del Skrevet 7. august 2016 Kroatia er et land jeg ønsker å besøke. Veldig spent på hva svarene blir i denne tråden. Jeg har vært i nabolandet Italia som var helt fantastisk flott!. Og er veldig nyskjerrig på Kroatia også. Utrolig kult! https://www.theyachtweek.com/ultra Enig! Hele uka der nede skal visst nok være syk. Hadde egentlig tenkt oss til Miami på ultraen der, desverre er denne midt i eksamentiden Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Kroatia er et land jeg ønsker å besøke. Veldig spent på hva svarene blir i denne tråden. Jeg har vært i nabolandet Italia som var helt fantastisk flott!. Og er veldig nyskjerrig på Kroatia også. Utrolig kult! https://www.theyachtweek.com/ultra Enig! Hele uka der nede skal visst nok være syk. Hadde egentlig tenkt oss til Miami på ultraen der, desverre er denne midt i eksamentiden Italia er kjent for å være et fantastisk fint land med utrolig god mat. Jeg elsker italia. Derfor får jeg litt høye tanker om nabolandet også. Endret 7. august 2016 av Sportylady Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) Jeg var der i 2015. Husker ikke nøyaktig når billettene ble sluppet, men det er ikke så viktig ettersom det er enkelt å få tak i billetter uansett. Er festival-camp der, men ettersom det kan bli svært varmt i Kroatia på denne tiden ville jeg glatt stått over denne. Vi leide en stor villa gjennom AirBnB. Anbefales på det sterkeste! Er dere en god gjeng blir det uansett billigere enn hotell. Split er forøvrig en kjempefin by! Masse god mat og god kroatisk vin. Billig er det også. Vi kom oss aldri ut på Hvar, men om dere har sjansen ville jeg tatt turen ut etter Ultra. Er offisielt afterparty der ute (Poolpartyet du har sett i aftermoviene ) Kan dog ikke sammenlignes med Ultra i Miami, men ett godt alternativ er det Endret 10. august 2016 av El Matador Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Har vært i Split, Hvar og mange andre steder i Kroatia som er verdt å besøke. Det er trygt, greit og ikke for dyrt. Pass på at for bading så er det berg og rullesteinsstrender som gjelder her og det er en massevis av sorte kråkeboller man ikke bør tråkke på, men vannet er veldig klart. Det var også noe musikkfestival-greier i nærheten, men denne lille "festivalen" inne i gamlebyen i Split holdt for meg: Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Den beste tiden å dra til Kroatia er i siste halvdel av september. Det er da mindre turister, som det strengt tatt blir for mange av om sommeren flere steder, og prisene er da lavere. Det er fortsatt badetemperaturer og greit vær til litt uti oktober, men da begynner mye å stenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå