Fotoskrulla Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Å! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Mangler visst sirkelen over Aen???? Fint utsnitt og komp i fint lys med god skarphet, farger og detaljer. Intet pirkeri pirkera her. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. august 2016 Forfatter Del Skrevet 7. august 2016 Fint bilde Takk skal du ha Elisabeth! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. august 2016 Forfatter Del Skrevet 7. august 2016 Mangler visst sirkelen over Aen???? Fint utsnitt og komp i fint lys med god skarphet, farger og detaljer. Intet pirkeri pirkera her. Roar Jeg har runding over A'en på mi maskin i hvert fall, pussig! Takk for hyggelige ord Roar! Lenke til kommentar
MartinHJ Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Å er en sjarmerende lekker liten drømmeplass! Var der jeg og, skal få lagt ut min presentasjon av Å jeg og Bildet heller litt mot venstre? Eller koselig fint bilde av Å Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. august 2016 Forfatter Del Skrevet 7. august 2016 Å er en sjarmerende lekker liten drømmeplass! Var der jeg og, skal få lagt ut min presentasjon av Å jeg og Bildet heller litt mot venstre? Eller koselig fint bilde av Å Ja, det heller viss litt mot venstre når du sier det...huff huff! Nydelig lite sted dette ja. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Å....fint bilde lady H M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Litt skjevt men pytt sann, flott prospektkort dette! 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Den stemning kan man bare ikke få nok af..elsker den slags natur vh Suss 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. august 2016 Forfatter Del Skrevet 8. august 2016 Å....fint bilde lady H M v h Leif Litt skjevt men pytt sann, flott prospektkort dette! Den stemning kan man bare ikke få nok af..elsker den slags natur vh Suss Hyggelig at dere likte det! Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Så du har vært på Å også Helene. Du skulle komme å besøke meg på Fauske. Kjempe flott bilde av den vakre Lofoten. ? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Godt ståsted for fotografering, og Å er et av mange vakre steder i Lofoten. Fint bilde. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg