hkgustav Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Etter mange år som sær bruker i mobilverden...med BlackBerry som favoritt. Så lurer jeg på hvorfor ingen tester tar for seg hvor gode telefonene virkelig er mht. mottaking. Nå har jeg (i første omgang) sagt farvel til BB, min siste var en Z30, og gjort kineser av meg, med Huawei Mate 8. Egentlig er jeg stort sett fornøyd, selv om noe savnes fra min «ensporede tid». MEN..... Det er en viktig ting jeg savner STORT !!! Det er evnen til å motta signalene ! Nå skryter BB at Z30 har en suveren antenne - og nå kan jeg bekrefte det !!!!! Huawei'en er langt undermåls mht. for eks. å kunne prate på Skype/Viber/WhatsApp/Messenger +++ Altså er mottakningsevnen vesentlig dårligere..... Kanskje jeg blir sær igjen og går tilbake til BB.... Noen andre som har opplevd «sånne forskjeller»??? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Xperia Z, Z1 og Z2 ligger i toppskiktet på mottakeren. Bruker Z2 selv og er stålende fornøyd. Ser ut som det er vanskelig å finne data på signalkvalitet som er ferske. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Har hatt en moto x play i et halvt års tid, og har aldri hatt en smart-mobil med bedre mottak/signalstyrke enn denne. Har tidligere hatt samsung og lg mobiler, og ingen har vært i nærheten av denne moto'en på mottak. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Har hatt en moto x play i et halvt års tid, og har aldri hatt en smart-mobil med bedre mottak/signalstyrke enn denne. Har tidligere hatt samsung og lg mobiler, og ingen har vært i nærheten av denne moto'en på mottak. Kan skrive under på dette. Moto X play har vært beste smart telefon jeg har hatt på antennekvalitet. Nye sony telefoner (Z3/Z3+/Z5 ihvertfall) har heller ikke antenne å skryte av. Samme med de fleste samsung jeg har prøvd - ikke noe særlig bra. Endret 7. august 2016 av OC-Freak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå