Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fortsette å prøve eller la henne være i fred?

Anbefalte innlegg

Trådstarter:

Innse dette da: Hun var hypp på deg selv om hun var i et forhold. Hva sier dette om henne? 

Og du har slitt med rus.

Nei finn deg ei ny jente, start med rene ark. Ikke få tunnellsyn. Husk, "the one" finnes ikke. Bare en illusjon. 

og Andysowhatgg, strong whiteknight i andre tråden. jesus christ, hun kommer ikke til å bange deg haha, chill.

Jeg er ganske chill, trust! ;)

Endret av Andysowhatgg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk, "the one" finnes ikke. Bare en illusjon.

Jeg er sikker på at alle damer vil ha en mann med den tankegangen...

Anonymous poster hash: 388ec...585

Det han sier er at det ikke kun finnes én "riktig" jente. Dette er spesielt viktig å vite og tenke på rett etter at et kjærlighetsforhold tar slutt. Går man rundt og tror at man mistet "the one" vil man føle seg ganske fortapt. Dessuten finnes det "riktige" jenter til forskjellige tider i livet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Husk, "the one" finnes ikke. Bare en illusjon.

Jeg er sikker på at alle damer vil ha en mann med den tankegangen...

Det han sier er at det ikke kun finnes én "riktig" jente. Dette er spesielt viktig å vite og tenke på rett etter at et kjærlighetsforhold tar slutt. Går man rundt og tror at man mistet "the one" vil man føle seg ganske fortapt. Dessuten finnes det "riktige" jenter til forskjellige tider i livet. 

De fleste single forteller seg selv at "the one" ikke eksisterer for å trøste seg selv. Jeg skjønner hva du mener, men "the one" finnes om man vil at det skal gjøre det.

Hvis et kjærlighetsforhold tar slutt, var det selvsagt ikke ment to be, og da var det jo ikke "the one" heller.

Mange mister troen på at det er noen der ute for akkurat deg, når man går gjennom flere samlivsbrudd. Akkurat som når man blir lei seg og mister troen på livet når man gjennomgår skikkelig tøffe tider.

"The one" er vel litt som religion egentlig. Men jeg tror på "the one", for jeg har møtt henne.

Jeg har også ingen tro på at noen som har dama som de er forelsket i, sitter og bryter utav seg at "the one" ikke eksisterer. Har man ikke troa på å ha møtt den rette dama, går jo forholdet i dass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...