AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Hei Lang historie kort oppsummert. Er ei jente jeg har vært venner med siden tenårene, vi har vel kjent hverandre i snart 10 år og vært venner hele tiden frem til for 2 år siden. På den tiden hadde jeg sosial angst samt en hel del andre problemer noe som gjorde at jeg ikke var klar for noe forhold. Vi holdt på i noen måneder, men jeg klarte aldri å slippe henne inn på meg. Det ble derfor ikke noe mer enn vennskap, og jeg ble ganske bitter og kuttet derfor kontakten. Nå 2 år senere har jeg blitt kvitt denne sosiale angsten, og har blitt en mye mer sosial person, jeg har fått veldig draget på damer, og har egentlig sjans på hvem jeg vil omtrent. Alikevel vil jeg ha denne jenta da vi har et solid vennskap i bunn i tillegg til at kjemien er perfekt. Hun er ihvertfall den beste jenta jeg har møtt iløpet av livet. Men så begynner problemene, hun er allerede i forhold, for noen uker siden kontaktet jeg henne. Jeg så ikke på det som at hun var i et forhold som noe problem, jeg var vel kanskje litt for høy på meg selv og gikk litt for fort frem. Jeg merket at hun ville ha meg, men vi gjorde ikke noe galt. Men som sagt ble jeg litt for frempå noe som gjorde at hun begynte å ta litt avstand. Det hører med til historien at jeg har slitt endel med rus tidligere, og uten at jeg gidder å legge ut hele historien så kuttet hun kontakt med meg pga hun tror jeg driver med det fortsatt Spørsmålet mitt er om jeg skal respektere forholdet mellom hun og typen selv om jeg vet at hun hadde hatt det 100 ganger bedre med meg, eller om jeg skal fortsette å prøve. Er ikke sikkert jeg kommer noe vei, men på ene siden tenker jeg at jeg ikke har noe å tape, på den andre siden tenker jeg at hun må få ta valget selv uten min innblanding. Hun vet at hun kan ta kontakt med meg når som helst, men tror hun er redd for å risikere forholdet når hun ikke føler seg trygg på at ting vil funke med meg. Anonymous poster hash: 10a32...0ef Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2016 Forfatter Del Skrevet 7. august 2016 Spørsmålet mitt er om jeg skal respektere forholdet mellom hun og typen Anonymous poster hash: 10a32...0ef Ja, det skal du. selv om jeg vet at hun hadde hatt det 100 ganger bedre med meg Anonymous poster hash: 10a32...0ef Så fint at du har fått bedre selvtillit. Bruk heller den til å komme deg videre i livet ditt, istedenfor å plage folk fra fortiden din som har brutt med deg. Anonymous poster hash: d5b49...c34 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2016 Forfatter Del Skrevet 7. august 2016 Du fikk sjansen din og ødela det. Vær en mann og respekter forholdet hennes, høres ut som dama fortjener noen bedre enn deg uansett. Fint du fungerer ute med folk, men du burde jobbe videre med de egoistiske tankene dine. Selv om du ikke har noe å tape har ho det, og jeg ser ingen grunn til du fortjener å ødelegge det for henne. Anonymous poster hash: da898...509 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2016 Forfatter Del Skrevet 7. august 2016 La henne være i fred. Skulle du få henne, så har du en som kan gå fra deg når en annen fyr i fremtiden prøver seg. Anonymous poster hash: 7102d...95c 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Det å prøve seg på ei dame som er i et forhold er egoistisk og respektløst. Det at hun tar avstand når du prøver for mye er jo et solid tegn på at hun ikke vil være mer enn venner. Og som nevnt, er hun villig til å forlate den hun er i lag med for deg, hva sier det om henne? At hun ikke er tro mot seg selv, og blir styrt av andre, som ikke utenkelig kan skje hvis hun er sammen med deg og. Hvis typen hennes får vite om dette, får du samtidig en bitter fiende med på kjøpet. Og.. selv om du synes hun er den beste jenta du har møtt, er det ikke sikkert hun synes du er den beste gutten hun har møtt.. da ville hun sannsynligvis vært i lag med deg i stedet.. jeg tror kanskje du har litt for høy selvtillit. Det er lett å tro litt for mye om seg selv når selvtilliten er høy. Endret 7. august 2016 av Pliscin 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2016 Forfatter Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Jeg er en veldig bra fyr, jeg har bare hatt en vansklig oppvekst, noe som gjorde at jeg mistet litt kontrollen når ting løsnet for meg. Som sagt har hun det ikke bra i det forholdet hun er i nå og jeg vet hun hadde hatt det bedre med meg. Sendte henne en unnskyldning, men da velger jeg å gjøre som dere sier å la henne være ifred. Masse fisk i havet uansett, selv om hun virkelig er noe for seg selv. Merker noen av dere er litt krasse i tonen her, lov å vise litt respekt. Det å prøve seg på ei dame som er i et forhold er egoistisk og respektløst. Det at hun tar avstand når du prøver for mye er jo et solid tegn på at hun ikke vil være mer enn venner. Og som nevnt, er hun villig til å forlate den hun er i lag med for deg, hva sier det om henne? At hun ikke er tro mot seg selv, og blir styrt av andre, som ikke utenkelig kan skje hvis hun er sammen med deg og. Hvis typen hennes får vite om dette, får du samtidig en bitter fiende med på kjøpet. Og.. selv om du synes hun er den beste jenta du har møtt, er det ikke sikkert hun synes du er den beste gutten hun har møtt.. da ville hun sannsynligvis vært i lag med deg i stedet.. jeg tror kanskje du har litt for høy selvtillit. Det er lett å tro litt for mye om seg selv når selvtilliten er høy. Hun vil være mer en venner, men hun vil ikke risikere forholdet sitt for meg av diverse årsaker. Både tiltrekningen og kjemien er 100%. Hvis man vet hva man skal se etter så merker man det... Det å prøve seg på ei dame som er i et forhold er egoistisk og respektløst. Det at hun tar avstand når du prøver for mye er jo et solid tegn på at hun ikke vil være mer enn venner. Og som nevnt, er hun villig til å forlate den hun er i lag med for deg, hva sier det om henne? At hun ikke er tro mot seg selv, og blir styrt av andre, som ikke utenkelig kan skje hvis hun er sammen med deg og. Hvis typen hennes får vite om dette, får du samtidig en bitter fiende med på kjøpet. Og.. selv om du synes hun er den beste jenta du har møtt, er det ikke sikkert hun synes du er den beste gutten hun har møtt.. da ville hun sannsynligvis vært i lag med deg i stedet.. jeg tror kanskje du har litt for høy selvtillit. Det er lett å tro litt for mye om seg selv når selvtilliten er høy. Hun vil være mer ## dobbelpost slått sammen av ilpostino ## Endret 7. august 2016 av ilpostino Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Jeg er en veldig bra fyr, jeg har bare hatt en vansklig oppvekst, noe som gjorde at jeg mistet litt kontrollen når ting løsnet for meg. Som sagt har hun det ikke bra i det forholdet hun er i nå og jeg vet hun hadde hatt det bedre med meg. Sendte henne en unnskyldning, men da velger jeg å gjøre som dere sier å la henne være ifred. Masse fisk i havet uansett, selv om hun virkelig er noe for seg selv. Merker noen av dere er litt krasse i tonen her, lov å vise litt respekt. Anonymous poster hash: 10a32...0ef Selvinnsikt er kanskje ikkje din sterkeste side? 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2016 Forfatter Del Skrevet 7. august 2016 Merker noen av dere er litt krasse i tonen her, lov å vise litt respekt. Anonymous poster hash: 10a32...0ef Ja, det er det. Du burde prøve det. Anonymous poster hash: d5b49...c34 3 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Hva hun vil i livet, hva som er bra for henne, er vel opp til henne? Hun vet bedre selv, trur ikke du?Du liker burger, så kommer jeg og maser at du skal spise salat, fordi det er bedre for deg... kva sier du då?Uansett så trur ikke du har så bra kjennskap til deres forhold til å kunne uttale deg. Og ja, du har mye å miste ved å pushe nå. Om hun føler seg/forholdet trua av deg, så skal ikke du se bort i fra, at hun kutter ut all kontakt med deg. Da mister du hun og vennskapet. Om du venter. Og forholdet deres er ræva, så får du sjansen din senere. 1 Lenke til kommentar
lesles Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Fortsett å prøve deg på henne, jeg venter på at du blir grise banket av typen hennes, så du lærer deg ting på den harde måten og ikke er så høy på deg selv. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Det er flere i denne tråden som har svart man skal respektere typen til hun dama og la henne være. Dette er etter all sannsynlighet en fremmed som TS aldri har hatt noen relasjon til og etter all sannsynlighet aldri kommer til å ha noen relasjon til. Så hva gjør det egentlig at fyren eventuelt kommer til å hate/mislike TS? Ingen verdens ting. Det er drøyt 7 milliarder mennesker på denne planeten. Hvilken rolle spiller det fra eller til om en eller annen fremmed misliker deg? Ingen verdens ting. Hadde de vært kompiser eller perifere hadde det vært annerledes. Det er i og for seg en fin "ridderlig tanke" å tenke på han fyren men en kan ikke gjøre alle til lags. Jeg vil strekke tråden så langt som å si at en ikke bør gjøre det heller. Det som er viktigst er at en selv har det bra og er lykkelig og at en sørger for å bistå de rundt seg for at de har det bra. Trekker hun dama seg unna er jeg enig i at det beste er å gi slipp så TS har nok gjort det riktige med å gå videre. Lenke til kommentar
lesles Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Det er flere i denne tråden som har svart man skal respektere typen til hun dama og la henne være. Dette er etter all sannsynlighet en fremmed som TS aldri har hatt noen relasjon til og etter all sannsynlighet aldri kommer til å ha noen relasjon til. Så hva gjør det egentlig at fyren eventuelt kommer til å hate/mislike TS? Ingen verdens ting. Det er drøyt 7 milliarder mennesker på denne planeten. Hvilken rolle spiller det fra eller til om en eller annen fremmed misliker deg? Ingen verdens ting. Hadde de vært kompiser eller perifere hadde det vært annerledes. Det er i og for seg en fin "ridderlig tanke" å tenke på han fyren men en kan ikke gjøre alle til lags. Jeg vil strekke tråden så langt som å si at en ikke bør gjøre det heller. Det som er viktigst er at en selv har det bra og er lykkelig og at en sørger for å bistå de rundt seg for at de har det bra. Trekker hun dama seg unna er jeg enig i at det beste er å gi slipp så TS har nok gjort det riktige med å gå videre. Har du dame/kone? Hvordan føles det for deg hvis en fremmed stadig prøver seg på dama di, selv om han vet at hun er i et forhold? 3 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Ser ingenting galt i at du prøver deg på en gammel flamme selv om hun har type. Ser heller ingenting galt i at typen gir deg en strak høyre om han får nok. Det virker allikevel som hun har tatt avstand fra deg igjen nå, og da kan du heller gå videre, i stedet for å investere mye tid og krefter i en som egentlig er ute av markedet. Det finnes flere slike jenter. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Har du dame/kone? Hvordan føles det for deg hvis en fremmed stadig prøver seg på dama di, selv om han vet at hun er i et forhold? Jeg har samboer, ja. Jeg har også hatt en tidligere samboer som var utro så jeg vet hvordan det oppleves fra den siden også. Er forholdet bra avviser man beilere når de prøver. Er forholdet dårlig er man mer tilbøyelig til å ha døren litt åpen for beilere. Gjerne før det går så langt, og man ønsker å redde forholdet, bør de ha startet noen varsellamper slik at man får gjort noe for å redde forholdet. Når det gjelder det samboerskapet hvor ex-samboeren var utro var forholdet dødt lenge før utroskapen og det følgelig ble slutt. Således er jeg i og for seg bare glad til for at det ble slutt og jeg flyttet ut. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2016 Forfatter Del Skrevet 7. august 2016 Har du dame/kone? Hvordan føles det for deg hvis en fremmed stadig prøver seg på dama di, selv om han vet at hun er i et forhold? Hvis forholdet til dama er solid, er det bare morsomt hvis det kommer andre beilere og prøver seg. Jeg vet jo da at de ikke kommer noen vei, samtidig som det er en bekreftelse ovenfor meg at dama mi er hot og attraktiv. Den eneste grunnen til at jeg skulle være bekymret for noe slikt er hvis forholdet til dama mi ikke er solid - men hvis forholdet ikke er solid er det kanskje bedre at det ryker før snarere enn senere. Anonymous poster hash: 33808...dd3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Kan noen rydde opp i dette missbruket av anonym-funsjonen? Skal folk være ufine så får de jammen tørre å stå for det. Men TS, kjør på. Det er ikke ditt problem om hun velger deg fremfor han. Bare ha i bakhodet at hun muligens er lett å lede. Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Hvis hun faktisk har kuttet kontakten med deg er det kanskje et tegn i seg selv. Det er ikke sikkert grunnen er at hun feilaktig tror du driver med rus. Hvis det er det kan du jo prøve å formidle at du er clean nå.Det kan jo hende grunnen til at hun avviser deg er din attitude. At du vet bedre enn henne hvilken gutt hun burde være med. At du kan få alle jenter du vil.Jeg synes det er litt risky å være med en som tror han kan få alle jenter, fordi om det blir en krangel mellom oss vil han neppe gidde å gjøre noe for å fikse ting igjen. Da vil han bare tenke "heh, jeg kan uansett få alle andre, moving on!" 1 Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 (endret) Det kan jo være at du mister relasjonen til denne kvinnen om du kuker til forholdet hun har nå, og du blir mer en plage enn noe annet. La det gå, og prøv igjen senere når sannsynelighetene er på din side Endret 8. august 2016 av Andysowhatgg Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Trådstarter: Innse dette da: Hun var hypp på deg selv om hun var i et forhold. Hva sier dette om henne? Og du har slitt med rus. Nei finn deg ei ny jente, start med rene ark. Ikke få tunnellsyn. Husk, "the one" finnes ikke. Bare en illusjon. og Andysowhatgg, strong whiteknight i andre tråden. jesus christ, hun kommer ikke til å bange deg haha, chill. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. august 2016 Forfatter Del Skrevet 11. august 2016 Jeg så jo på hele henne at hun ville ha meg, jeg har respekt for henne og hadde hun bedt meg holde meg unna ville jeg gjort det, men var veldig tydelig at hun ville ha meg, men fucket det uansett opp igjen så spiller ingen rolle lenger. Takk til Malerifaen for trådens beste råd. Jeg er faktisk helt enig i det du sier. Anonymous poster hash: 10a32...0ef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå