henrikgr Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Har hørt litt om prisgaranti som feks Lefdal gir.Er det slik at de alltid skal være billigst?Leste noe om 150%? Hvis jeg går til Lefdal og skal kjøpe meg en mobil og viser de feks prisen som komplett.no eller mamoz.no har, kan jeg da få mobilen til samme pris? Endret 25. november 2003 av vwgolfboy Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 tror det, men det har hvert en diskusjon om prisgaratien gjelder nettbutikker, og der sa noen at den gjaldt nettbutikker også, og noen sa at den ikke gjalt nettbutikker. jeg er ikke sikker, men det er vel bare å spørre? den gjelder hvertfall vanlige butikker. Lenke til kommentar
g0b Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Det gjelder ikke nettbutikker.. Det står på internettsiden dems at det kun gjelder lokale butikker. Lenke til kommentar
jamez Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Komplett har da "lokal butikk" i fjordgata her i Trondheim... Det lønner seg å kjøpe det dyreste lefdal har, så lenge det er stor forskjell på Kompletts pris. hørte en som hadde kjøpt dvdspiller på lefdal for 10tusen. de hadde den på komplett for 7800 ellernosånt, så han fikk tilbake ca 3100, og ente opp med å betale under 7tusen... å så sparer man jo porton... hehe Endelig er det blitt lønnsomt å kjøpe ting lokalt PS! komplett har jo andre priser for utsalg i butikk da, men tror han fikk dem til å akseptere webpris... Uansett er kompletts butikkpris lavere enn elkjøp/lefdals priser... Jamez. Lenke til kommentar
Ulven79 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Nå begynner jeg å bli oppgitt. DET GJELDER OGSÅ NETTBUTIKKER. Hvordan skal jeg ellers ha fått igjen de pengene. Tror dere jeg lyver. Glemme alt annet dere har sett. Det gjelder også nettbutikker. Ferdig med den diskusjonen. Det eneste en må passe på er å innkluder frakt, og at det kommer med på utskriften at det er innklusiv mva. Og de må ha den på lager, eller fått det bekreftet innen 3dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå