NotoriousBIB Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Etter Anniversary updaten til Windows 10 endret datoinnstillingene mine seg på PC-en min. Før viste den 18:55 og under sto det 08.06.16. Plutselig var klokka blitt AM/PM format, dette fikk jeg fikset, og datoen vises som 06/08/16. Datoen har jeg ikke fått endret på annet enn at den nå vises 06-Aug-16. Språket på operativsystemet er engelsk, men under "Region and Lanugage" står det Norsk (bokmål). Under "Change date and time formats" kan jeg ikke velge "dd-mm-yy". Innstillingene er de eksakt samme på laptopen min, som ikke har Anniversary updaten og der er datoformatet som normalt. Eneste forskjellen er at på laptopen min er det man velger i drop-down menyene i "Change date and time formats" på norsk. Så under "First day of the week" står det "Monday" på den stasjonære, men "mandag" på laptopen. Begge PC-ene har engelsk som språk på operativsystemet. Det jeg lurer på er hvordan jeg får fikset datoen til å vise 06.08.16, istedenfor 06-Aug-16? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 (endret) Velge den med MMM, så den med MM Endret 6. august 2016 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 6. august 2016 Forfatter Del Skrevet 6. august 2016 (endret) Kan kun velge mellom disse Endret 6. august 2016 av NotoriousBIB Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Hva sier denne?? Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 7. august 2016 Forfatter Del Skrevet 7. august 2016 Norway, samme som bildet ditt viser Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Prøv høyreklikk start -> control panel -> clock, language & region -> region -> format Da skal du kunne velge norsk som dato og tidsformat. Du kan sette samme format på alle kontoer på "administrative". -- Eller du kan gå der via related settings på samme skjermbilde som postet. Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 7. august 2016 Forfatter Del Skrevet 7. august 2016 FBEN skrev (På 7.8.2016 den 16.20): Prøv høyreklikk start -> control panel -> clock, language & region -> region -> format Da skal du kunne velge norsk som dato og tidsformat. Du kan sette samme format på alle kontoer på "administrative". -- Eller du kan gå der via related settings på samme skjermbilde som postet. Det var problemet. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå