Yippee Skrevet 6. august 2016 Forfatter Del Skrevet 6. august 2016 Alle som noen sinne har lest et benchmark siden 2005 er vel intel og nvidia mennesker nå, men poenget er pris VS ytelse uansett hvilken bås en står i. ja er jeg helt enig, men for prisen har AMD vært veldig bra for min del Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 6. august 2016 Forfatter Del Skrevet 6. august 2016 Stemmer for GPU jeg også da dette vil være en stor oppgradering fra 550ti. CPU, MB og RAM kan du ta senere når AMD ikke klarer mer. Ja det er nok det smarteste hvor kraftig kort kan jeg ha til den strømforsyninga jeg har? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Stemmer for GPU jeg også da dette vil være en stor oppgradering fra 550ti. CPU, MB og RAM kan du ta senere når AMD ikke klarer mer. Ja det er nok det smarteste hvor kraftig kort kan jeg ha til den strømforsyninga jeg har? 650W, så om du ikke springer for en TitanX eller noe i den duren så kan du putte hva enn inni der. Ikke noe problem. 1 Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 6. august 2016 Forfatter Del Skrevet 6. august 2016 Stemmer for GPU jeg også da dette vil være en stor oppgradering fra 550ti. CPU, MB og RAM kan du ta senere når AMD ikke klarer mer. Ja det er nok det smarteste hvor kraftig kort kan jeg ha til den strømforsyninga jeg har? 650W, så om du ikke springer for en TitanX eller noe i den duren så kan du putte hva enn inni der. Ikke noe problem. Okei, takker så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå