Sparity Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Har noen et par tips til hva som burde blandes med Captein Morgan Jamaican Rum? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Jeg tror ikke du finner noen bra oppskrifter via Google hvertfall.... Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Limesaft, mynteblader, rørsukker, club soda eller champagne. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Raida barskapet til fatter? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Coca cola og Lime. Det maskerer værtfall noe av morgan smaken... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Heinz ketchup 4 Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Gjør som The Andrews Sisters Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Spiced Gold er vel litt bedre med Cola. Så drikk rent! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Coca cola, seff. Men kun i box, ikke flasker.. Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Cola ja.. men for en forferdelig drink:) Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Forferdelig? Tja, smaker jo godt? Ikke visst du bare bestiller en "rum & cola" på byen da... Da får du nesten garantert bacardi som smaker helt forferdelig... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Forferdelig? Tja, smaker jo godt? Ikke visst du bare bestiller en "rum & cola" på byen da... Da får du nesten garantert bacardi som smaker helt forferdelig... Bacardi Oakheart er så mye bedre enn captain morgan at det ikke er sammenlignbart. Kjøp en flaske Bacardi Oakheart og ta en blindtest med og uten cola i. Jeg skal personlig gi deg pengene igjen om du synes captain morgan er bedre. Og sammenligne de to blir som å sammenligne bodø glimt mot real madrid. Eller marinejegerkommandoen med vernepliktige i sjøforsvaret. Eller Ferrari Testarossa med Lada Niva Eller Playstation 4 med Sega Genesis Eller Samsung S7 med Nokia 3110 Eller en Frauscher 1017GT med en jolle Eller F22 og ett papirfly De barene/nattklubbene som serverer Oakheart istedefor Captain Morgan bør bli hyllet, de bør ha en egen nasjonaldag. 3 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Oakheart er ikke spesielt god egentlig. Den passer i cola hvis man liker romsmak, eller så går den fint i en dirty mojito. Men bar er den ikke spesielt imponerende. Ron Zacappa er en veldig bra rom. Havana Club 7 anearo er en fin rom. Captain Morgan er hakket under "first price" kvalitetsmessig. Men den fungerer fint som en minimal del av en drink 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Forferdelig? Tja, smaker jo godt? Ikke visst du bare bestiller en "rum & cola" på byen da... Da får du nesten garantert bacardi som smaker helt forferdelig... Bacardi Oakheart er så mye bedre enn captain morgan at det ikke er sammenlignbart. Kjøp en flaske Bacardi Oakheart og ta en blindtest med og uten cola i. Jeg skal personlig gi deg pengene igjen om du synes captain morgan er bedre. Og sammenligne de to blir som å sammenligne bodø glimt mot real madrid. Eller marinejegerkommandoen med vernepliktige i sjøforsvaret. Eller Ferrari Testarossa med Lada Niva Eller Playstation 4 med Sega Genesis Eller Samsung S7 med Nokia 3110 Eller en Frauscher 1017GT med en jolle Eller F22 og ett papirfly De barene/nattklubbene som serverer Oakheart istedefor Captain Morgan bør bli hyllet, de bør ha en egen nasjonaldag. Tror aldri jeg har smakt den, men den vanilla coke smaken man får med bacardiene jeg har smakt er ikke god... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Bacardi Oakheart er noe nytt for meg, skal testes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå