Sportylady Skrevet 7. august 2016 Forfatter Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Altså : jeg sitter her og føler meg som en ganske kriminell person pga det. Det er ikke straffbart å bli utestengt fra et forum. Men det er straffbart å henge ut folk, som det virker har blitt gjort i denne saken Det har skjedd litt av hvert der. En i politiet tok bilde av noe av det etter å ha sett på det. Men jeg valgte å ikke anmelde det. Kvinneguiden har fått vite om det men de bryr seg ikke. Jeg mener at de ikke følger loven men jeg vil ikke lage nummer av det. Kvinneguiden får ta de valg de vil. Jeg hadde bare håpet på at de beklaget seg. Jeg vil ikke at den som skrev om meg skal bli utestengt men vil at de viser hensyn til situasjonen. Uansett : det var godt å få luftet dette. Endret 7. august 2016 av Sportylady Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Altså : jeg sitter her og føler meg som en ganske kriminell person pga det. Det er ikke straffbart å bli utestengt fra et forum. Men det er straffbart å henge ut folk, som det virker har blitt gjort i denne saken På hvilken måte ble noen hengt ut? Var det med fullt navn m.m.? Og var det KG-eierne selv som gjorde det? 1 Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 7. august 2016 Forfatter Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Altså : jeg sitter her og føler meg som en ganske kriminell person pga det. Det er ikke straffbart å bli utestengt fra et forum. Men det er straffbart å henge ut folk, som det virker har blitt gjort i denne saken På hvilken måte ble noen hengt ut? Var det med fullt navn m.m.? Og var det KG-eierne selv som gjorde det? Jeg mener at livet er for kort. Jeg tilgir vedkommende. Jeg ønsker ikke å fortelle for mye om hvilke person det var, og detaljer. Ryktene har gått der inne. Og ganske dårlige rykter om meg som spres videre. Jeg kan garantere dere at dersom jeg logget innpå nå og skrev hvem jeg var og detaljer så hadde jeg fått høre: "du er en stalker og du er en livsdømt psykopat som har den og den forbindelse med en viss fyr osv. Det eneste jeg kan si er at jeg var glad i den som pratet om at jeg er en stalker, og psykopatisk forferdelig menneske. Vedkommende fortalte hvem han selv var. Og dermed så forsto folk hvem han pratet om. Altså det er andre som patrioriserte han som begynte å gå videre med ryktene der inne i diskusjoner. Det er kanskje lovlig å stå frem med hvem man selv er, og lage en beskrivelse over en situasjon der folk som kjente til meg kunne forstå hvem han pratet om. Men det er ikke sikkert at han har tenkt over det. Han blandet seg inn i et innlegg som jeg hadde. Et anonymt et. Der kjente han seg igjen, men jeg var helt anonym i det jeg skrev. Da kom han med detaljer om hvem jeg var, og jeg ble beskrevet på en måte som ingen ønsker å bli beskrevet. Han skrev: at han måtte forklare dem at det var han som jeg skrev om i innlegget osv. Og fortalte veldig mye negativt om meg. Jeg sa at det er ikke deg. Han sa jo det er meg, og fortsatte. Jeg mener at kvinneguiden burde ta ansvar når jeg rappoterte det og pratet om at de måtte fjerne det. Det ble en personlig samtale i innlegget på en måte. Jeg er skuffet på kvinneguiden som utestenger meg for resten av livet uten at jeg har gjort noe alvorlig. Fyren ble gjerne frustrert av at jeg hadde skrevet om en viss situasjon tiltross for at det var anonymt skrevet der inne. Livet er for kort til å gå rundt å være sur. Jeg synes det er komisk at jeg ble utestengt for resten av livet på kvinneguiden med tanke på grunnlaget. Samt at kvinneguiden nekter å fjerne innlegg der det skrives om meg som en stalker, men fjerner det først når jeg forteller dem at nå bør de lese gjennom å tenke over om innlegget var galt eller ikke. Ja, det var galt skrevet sa de. Men vi tar å fjerner de innleggene som var gale, og så er alt i orden men du er utestengt på livstid sa de. Kg eierne utestengte ikke brukere som skrev at jeg var en psykopat osv. De lot det skje. Men jeg ble utestengt og så viser det seg at ryktene gikk på at jeg var utestengt fordi jeg var en stalker og livsdømt psykopat. Jaja, kvinneguiden og kvinneguiden... de kan lage drama de Jeg har nok ingenting å saksøke kvinneguiden for, men det var verre med det som den brukeren skrev. Men jeg hadde vært med å krangle litt på private meldinger med han selv, så jeg tar på meg den delen, og tilgir hele greien. Jeg er ikke en straffedømt forbryter. Jeg har ingenting på rullebladet mitt. Jeg har aldri fått en eneste bot av politiet. Ryktene har sagt at jeg er straffedømt, at jeg har fått bot av politiet og at jeg er helt håpløst menneske Bryr meg ikke lenger. Men kvinneguiden burde tenke seg litt mer om anngående hva jeg føler var urettmessig og de beviser som er lagt frem. Nei jeg bryr meg ikke! . Folk som kjenner meg vet hvem jeg er uansett. Tar det helt rolig. Endret 7. august 2016 av Sportylady Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Hvis du ikke nevner navn så ser jeg ikke faren med å fortelle din side av situasjonen, hvis han finner det og føler seg støtt så er det hans problem, ikke ditt, og da vet du også at det er han som er den psykotiske stalkeren, det er noe som heter ''to project'' hvor man projekterer sine følelser over seg selv overpå andre, nå vet jeg ingenting om situasjonen din da, så jeg kan ikke si noe hverken for eller imot om det er korrekt eller ei i denne situasjonen. 1 Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 7. august 2016 Forfatter Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Hvis du ikke nevner navn så ser jeg ikke faren med å fortelle din side av situasjonen, hvis han finner det og føler seg støtt så er det hans problem, ikke ditt, og da vet du også at det er han som er den psykotiske stalkeren, det er noe som heter ''to project'' hvor man projekterer sine følelser over seg selv overpå andre, nå vet jeg ingenting om situasjonen din da, så jeg kan ikke si noe hverken for eller imot om det er korrekt eller ei i denne situasjonen. Jeg liker ikke å fortelle for mye for jeg vet om at ryktene svirret ganske lett og fort der inne, og jeg vil ikke la noen føle seg krenket eller beskyldt for noe som helst. Jeg er en person som tilgir lett. Jeg har mange beviser på meldinger som ble rappotert kvinneguiden. Jeg har tatt vare på dem. Meldingene og innlegg ble rappotert til kvinneguiden. De forsvarte personen som ble rappotert for han har en venninne som er venner med moderatorene, dermed fikk han innpass på en helt annen måte enn jeg fikk. Jeg mener at kvinneguiden har ansvar for å behandle folk likt. Og at de har ansvar for at uthenging ikke skjer på deres forum. Ville først ikke fjerne innleggene og der jeg følte meg krenket osv. og der vedkommende forteller detaljer om oss. Men da jeg forklarte om kollegaer, og venners reaksjoner på det så fjernet de noen av innleggene på hans profil med en gang iallefall samt tilsto at det burde fjernes. Det er ikke sikkert at kvinneguiden klarte å få innsyn i alt som skjedde. De har ganske mange brukere der inne. Men okey: jeg er bare glad for forståelse for at det er galt å gå rundt å fortelle at noen er stalkere og psykopater uten grunnlag for det. Og at måten kg har taklet problemet på er sprøtt. Men jeg vil ikke lage sak eller noe av det. Jeg vet ikke hva dere tenker om situasjonen men dere ville gjerne også bare ignorert det hele forstår jeg . Det er vel gjerne meg som var litt følsom ovenfor å få høre at jeg var betegnet som en psykopat, stalker og sånne saker. Men men har nå fått nye tanker: bryr meg ikke lenger om folk vil tro det eller ikke, eller om hva folk tenker. Konklusjon: Jeg er bestemt på å ikke lage sak av situasjonen, verken mot kg eller han som fortalte at jeg er verdens verste stalker og psykopatisk løgner og den mest håpløs dame i verden som har skyld i alt mulig osv osv. Dette bryr meg ikke så lenge jeg ikke merker mer til det negative snakket . Endret 7. august 2016 av Sportylady Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) ''Men men har nå fått nye tanker: bryr meg ikke lenger om folk vil tro det eller ikke, eller om hva folk tenker.''Det er ihvertfall bra Du kan ikke hindre hva folk sier om deg bak din rygg, men du kan bestemme hvordan du skal reagere på det Edit: Har du lyst på mer spesefikke råd angående situasjonen sportylady så kan du sende meg en PM, hvis du ønsker Endret 7. august 2016 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 7. august 2016 Forfatter Del Skrevet 7. august 2016 (endret) ''Men men har nå fått nye tanker: bryr meg ikke lenger om folk vil tro det eller ikke, eller om hva folk tenker.'' Det er ihvertfall bra Du kan ikke hindre hva folk sier om deg bak din rygg, men du kan bestemme hvordan du skal reagere på det Edit: Har du lyst på mer spesefikke råd angående situasjonen sportylady så kan du sende meg en PM, hvis du ønsker Jeg takker så mye for at du engasjerte deg i dette. Og at du forstår deg på situasjonen. Ja, det som dette lærer meg er å løse dette til det positive. Det er viktig. Helt sant: man kan ikke hindre hva folk sier om meg bak min rygg, men jeg kan bestemme selv hvordan jeg vil reagere på det. Dette var dagens ordtak Takk!. Og reaksjonen min er: Jeg forsøker å være et så bra menneske jeg bare kan. Dersom de har lyst å gå rundt å kalle meg for "den psykopatiske onde stalkeren av et håpløst menneske" så får de bare gjøre det" . Jeg hever meg over det, og tar det med litt humor og en "klype salt" . Jeg tilgir både han som skrev det, og kvinneguiden. Livet er for kort til å lage bråk. Men da jeg skrev innlegget så var jeg litt feid opp av det hele, men nå er konklusjonen tatt med positiv beslutning etter min mening: Ikke bry seg om det. . Takker alle for innspill og engasjement. "Jeg skulle bare ikke brydd meg å skrevet denne teite tråden. Men men gjort er gjort . Dumt av meg men sånn er det. Jeg var litt skuffet da jeg skrev den men men gjort er gjort. Ville slettet hele tråden om jeg kunne men men jeg skrev dette da jeg var skuffet. Jeg velger å trekke meg litt tilbake og ikke skrive mer om dette tema. Beste er å anonymiserer seg. Rykter løper veldig fort på nettet. Så beste er å være forsiktig med hva en skriver på nettet. Endret 13. august 2016 av Sportylady 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå