Gå til innhold

Driver til Geforce 1080


Anbefalte innlegg

Hei sann.

 

Har satt inn mitt nye EVGA Geforce GTX 1080 FTW kort i maskinen nå. Og tok i samme slengen en clean install..

 

Når den da var ferdig så så jeg at den har installert driver 369.05 automatisk.

Men etter et kjapt søk på Nvidia sine sider så er 369.05 driverne til Geforce GTX Titan.

Mens driverne jeg finner til Geforce 1080 er 368.81..

Stemmer dette? Bør jeg da legge inn 368.81 isteden, ettersom det er jo det som jeg kan finne som er til Geforce 10 familiy.

 

På forhånd takk. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du da 368.81 eller 369.05?

Etter clean install så lastet ned windows selv 369.05 driveren, som ser ut til å være for titan korta.

Men etter å ha lagt inn Geforce Experience så sier den jeg har nyeste driver. Men lastet nå ned driver for Geforce 10 familiy, altså 368.81, og i Geforce Experience så sier den også nå at jeg har nyeste... Hmm. Så spørsmålet mitt er hvilken av de to driverne skal jeg bruke? Geforce Experience sier jo begge er nyeste..

 

Men etter hva jeg kan skjønne så er 368.81 for 1080 kortet, og 369.05 for titan kortet???

 

Hvorfor legger da Windows inn 369.05 når jeg ikke har titan kortet :p

Endret av lasse_hansen87
Lenke til kommentar

Last ned Nvidia GeForce Experience, da den finner driverne du leter etter automatisk :D Ett meget enkelt og fint program av Nvidia :)

Har selv samme driver som du har listet opp der til mitt 1080 GTX kort. 

Last ned manuelt, hvorfor maset om oppdateringer. Har selv bare driveren installert, trenger ikke de andre. Spiller ikke, jeg forsker :)

http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...