Fredrik N. Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 strand Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Nice beach panorame Fredrik. No sleeping gulls here, only some people Have a nice day further ! Best regards Leif Lenke til kommentar
sussss Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Hvor hyggeligt..hvor ligger det henne er det i Norge også ? hilsen Suss Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. august 2016 Forfatter Del Skrevet 6. august 2016 Takk Suss og Leif! Farstad ligger ved Hustadvika som ligger mellom Kristiansund og Molde. Atlanterhavsveien går forbi her. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Jeg så med en gang hvilken strand dette er, gikk du turen ut til fyret? Feiende flott bilde med sveisne linjer som gir fin dybde i bildet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. august 2016 Forfatter Del Skrevet 6. august 2016 Jeg så med en gang hvilken strand dette er, gikk du turen ut til fyret? Feiende flott bilde med sveisne linjer som gir fin dybde i bildet. Yeppda, vi gikk ut på odden der fyret står (der jeg tok gårsdagens blomsterbilde) og videre laaangt inn i bukta på andre siden. Ikke akkurat noen fjelltur, men jamen var det godt å se noe annet enn fjell også.. Det var vakkert langs denne kyststien og frister til gjentagelse. Kanskje det kommer flere bilder herfra etterhvert. Ha en fornøyelig aften! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Ser idyllisk ut. Fin bue på strander der mørke skyer truer i bakgrunn. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. august 2016 Forfatter Del Skrevet 8. august 2016 Takk skal du ha Ragnar! Det er et veldig fint sted dette, helt ute ved havgapet. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg