Fotoskrulla Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Kveldsstemning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Strålende vakkert, Helene! Malerisk og flott! Her tror jeg ikke det er mye å sette fingern på.. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2016 Forfatter Del Skrevet 6. august 2016 Strålende vakkert, Helene! Malerisk og flott! Her tror jeg ikke det er mye å sette fingern på.. Mvh Fredrik Takk skal du ha Fredrik! ..men jeg tipper Kneppen finner noe for pirkefingeren sin... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 ja, skal jeg avsolutt være jævla pirkete så kan jeg jo alltids nevne trekanten i venstrekanten inntil flytebrygge som bryter litt akkurat der grunne plasseringen. Ellers ble jo "spiret" på fyrlykta fint plassert i klipa mellom to fjelltopper. Den brune trekanten på venstrevingen skaper bare spenning så den er OK. Bildet er ørlite venstretungt grunnet fyrets bastante plassering noe vi som fotografer ofte må godta for vi kan jo ikke bare slenge på en klatt motsatt for å balansere opp slik malerne gjør. Men når nå alt dette er sagt så greier bildet seg helt bra uten mine pirkerier. Men du inviterte jo til det sjøl - he he he. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2016 Forfatter Del Skrevet 6. august 2016 ja, skal jeg avsolutt være jævla pirkete så kan jeg jo alltids nevne trekanten i venstrekanten inntil flytebrygge som bryter litt akkurat der grunne plasseringen. Ellers ble jo "spiret" på fyrlykta fint plassert i klipa mellom to fjelltopper. Den brune trekanten på venstrevingen skaper bare spenning så den er OK. Bildet er ørlite venstretungt grunnet fyrets bastante plassering noe vi som fotografer ofte må godta for vi kan jo ikke bare slenge på en klatt motsatt for å balansere opp slik malerne gjør. Men når nå alt dette er sagt så greier bildet seg helt bra uten mine pirkerier. Men du inviterte jo til det sjøl - he he he. Roar Hehehe.. ja det gjorde jeg! Så også den flytebryggetreknten etter jeg hadde lastet opp, men tauet synes du er greit? Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Flott bilde og formidling av det Nord- Norske landskap. Ikke fordi du var så streng med Helene men syntes fyret i forkant stjeler alt for mye plass. Jeg ville tekt meg lenger bakover om jeg skulle hatt det med. Men det er meg da! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2016 Forfatter Del Skrevet 6. august 2016 Flott bilde og formidling av det Nord- Norske landskap. Ikke fordi du var så streng med Helene men syntes fyret i forkant stjeler alt for mye plass. Jeg ville tekt meg lenger bakover om jeg skulle hatt det med. Men det er meg da! Hehe..nei litt kritikk må vi tåle. Ja, det ble litt venstretungt som Roar også var inne på. Vil tro jeg hadde mulighten til å gå lengre bak...kanskje jeg har et bilde slik også...jeg får bla litt i arkivet. Som regel tar jeg ikke bare ett bilde.. Takk for konstruktiv tilbakemelding Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2016 Forfatter Del Skrevet 6. august 2016 Flott bilde og formidling av det Nord- Norske landskap. Ikke fordi du var så streng med Helene men syntes fyret i forkant stjeler alt for mye plass. Jeg ville tekt meg lenger bakover om jeg skulle hatt det med. Men det er meg da! Har lagt ut en annen variant nå, den er nok litt mer harmonisk kanskje. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Nice evening atmosphere lady H Have a nice saturday and weekend than ! Bets regards Lord Leif Lenke til kommentar
Pande Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Å eg veit meg et sted.... Du pirker fælt i hjemlengselen, men det går over når sola skinner her nede i sør. Synes det er flotte bilder du har servert fra din turne. Du har fått fanget mye av særpreget til Nord Norge. Det eneste jeg savner litt, er folk, men det kan jeg ta meg av:-) Ha ei gohelg! 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Fine og stemningsfulle landskapsbilder fra det høye Nord. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2016 Forfatter Del Skrevet 6. august 2016 Å eg veit meg et sted.... Du pirker fælt i hjemlengselen, men det går over når sola skinner her nede i sør. Synes det er flotte bilder du har servert fra din turne. Du har fått fanget mye av særpreget til Nord Norge. Det eneste jeg savner litt, er folk, men det kan jeg ta meg av:-) Ha ei gohelg! Ja, du veit jeg er skikkelig pinglete når det gjelder å fotografere folk, så det får du ta deg av. Jeg har vel ett og annet bilde igjen å vise dere fra det høye nord, så du kan holde hjemlengselen ved like... Takk for fin kommentar! Og god helg! Er det sol på sørlandet? Jeg hadde på meg lue på fjellet i dag (Oppdal)... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2016 Forfatter Del Skrevet 6. august 2016 Fine og stemningsfulle landskapsbilder fra det høye Nord. Mvh. Rolf Takk skal du ha Rolf! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Hold op noget rent vand..bare så flot..man kan jo nærmeste se fiskene i vandet hvis de lige svømmer forbi..er det også i Lofoten ? 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2016 Forfatter Del Skrevet 6. august 2016 Hold op noget rent vand..bare så flot..man kan jo nærmeste se fiskene i vandet hvis de lige svømmer forbi..er det også i Lofoten ? Ja, dette også er i Lofoten. Vannet er utrolig kkart og fint. Litt koldt å bade i, men det går det også, jeg gjorde det i 12 grader. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Flotte bilder begge to , jeg velger meg v2 , et flott skildret kystlandskap . Er enig med kuttet av den lille trekanten i høyre billedkant samt også det diagonalgående tauet . Dette er enkelt å fikse. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg