Roar Kneppen Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 "Cerise bolle med riskrem" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Artig tittel på bildet, jeg tenkte ike over det før du sa det Nydelig med lyset som kommer inn på de flotte bladene. Flott bilde, selv om jeg nok ville hatt en annen ramme på dette. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. august 2016 Forfatter Del Skrevet 6. august 2016 Artig tittel på bildet, jeg tenkte ike over det før du sa det Nydelig med lyset som kommer inn på de flotte bladene. Flott bilde, selv om jeg nok ville hatt en annen ramme på dette. Ta det gjerne ut og sett på den ramma du ønsker. R. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 (endret) Artig tittel på bildet, jeg tenkte ike over det før du sa det Nydelig med lyset som kommer inn på de flotte bladene. Flott bilde, selv om jeg nok ville hatt en annen ramme på dette. Ta det gjerne ut og sett på den ramma du ønsker.R. Tar deg på ordet og leker meg litt med bildet ditt, håper du ikke blir snurt ☺ Endret 6. august 2016 av Fotoskrulla Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. august 2016 Forfatter Del Skrevet 6. august 2016 Artig tittel på bildet, jeg tenkte ike over det før du sa det Nydelig med lyset som kommer inn på de flotte bladene. Flott bilde, selv om jeg nok ville hatt en annen ramme på dette. Ta det gjerne ut og sett på den ramma du ønsker.R. Tar deg på ordet og leker meg litt med bildet ditt, håper du ikke blir snurt ☺ "Her var'e mørt sa blinde merra stanga øyet i lysbrytern," sa Øystein Sunde. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg