Pande Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Kamuflasje Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Dette måtte jo simpelthen bli et fargebilde. Artig motiv og godt sett som vanlig fra deg! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Ho gjør så godt hun kan, men bladet i hånda avslører henne! Artig sett! Kanskje vilke poenget kommet enda bedre fram hvis du kutta bort hjertet i hjørnet, det tok litt av oppmerksomheten....som hjerter oftest gjør... Lenke til kommentar
Pande Skrevet 6. august 2016 Forfatter Del Skrevet 6. august 2016 Takker Fredrik og Skrulla:-) @Skrulla, så avslører nok tilbudsavisa henne...hadde nok vært bedre med ei avis fra Plantasjen:-))) Når det gjelder hjertet, så ville jeg ha det med, nettopp av den grunn du sier. Hjerter er viktige, vett du. Holder oss igang, men kan ha en tendens til å hoppe litt, eller slå fortere, innimellom. Men dette vet du jo.... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Takker Fredrik og Skrulla:-) @Skrulla, så avslører nok tilbudsavisa henne...hadde nok vært bedre med ei avis fra Plantasjen:-))) Når det gjelder hjertet, så ville jeg ha det med, nettopp av den grunn du sier. Hjerter er viktige, vett du. Holder oss igang, men kan ha en tendens til å hoppe litt, eller slå fortere, innimellom. Men dette vet du jo.... Ja, det vet jeg...og jeg viste at du tok det med av den grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg