Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Street art... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Street art... ...i og utenfor kameraet .Se bildet Flott at du tar bilder av disse kunstvekene Alec! Plutselig en dag er dette også borte! Artig serie der du på en måte zoomer ut. Tror jeg lander på den i midten..kanskje.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Street art... ...i og utenfor kameraet .Se bildet Flott at du tar bilder av disse kunstvekene Alec! Plutselig en dag er dette også borte! Artig serie der du på en måte zoomer ut. Tror jeg lander på den i midten..kanskje.. Hei Helene ! Takker for hyggelig og positiv kommentar ! Hva er meningen med se bildet linken ? Klikket på den og kom tilbake på samme siden . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Street art... ...i og utenfor kameraet .Se bildet Flott at du tar bilder av disse kunstvekene Alec! Plutselig en dag er dette også borte! Artig serie der du på en måte zoomer ut. Tror jeg lander på den i midten..kanskje.. Hei Helene !Takker for hyggelig og positiv kommentar ! Hva er meningen med se bildet linken ? Klikket på den og kom tilbake på samme siden . Mvh Alec Jeg vet ikke hva denne linken gjør der? Er det noe tull jeg har gjort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg