Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Avtalt to dater på en helg. ikke smart sant?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde tenkt å ta en litt lengre pause fra å date. Har hatt en pause på nesten 4 måneder nå. Men har skrevet med flere fra tinder. Jeg sa ja til å møte to av dem. Den ene lørdag etter jobb. Og den andre søndag. Men nå er jeg rett og slett stresset av at jeg sa ja til to dater på en helg. Kan noen gi meg råd? Burde jeg utsette den ene daten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig i den men jeg blir stresset i hodet av å tenke på å gå på date med to. Hele helgen blir bestående i dating og føler meg stresset av det. Mulig jeg bør utsette den i morgen. Tror faktisk at begge er feile typer for meg men jeg er opptatt av å sette i gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Minner meg om hva far min sa til søstera mi for over femti år siden: "Du skal ha én i dag, og to i morgen." Det opplagte svaret: "Tror du at gutter vokser på trær?"

Lenke til kommentar

Spørst hvor du vil hen med daten? Ej kan gjerne gå på "date", der vi tar en kom kaffe og prater, blir bedre kjent med kvarandre. Må ikke ende opp med sex.
Jeg ser ikke noe galt i å gå på 2 dates på 2 dager, men som sagt, alt etter kva er hensikten og planen din er :)

Lenke til kommentar

Spørst hvor du vil hen med daten? Ej kan gjerne gå på "date", der vi tar en kom kaffe og prater, blir bedre kjent med kvarandre. Må ikke ende opp med sex.

Jeg ser ikke noe galt i å gå på 2 dates på 2 dager, men som sagt, alt etter kva er hensikten og planen din er :)

Det er ikke sikkert at jeg vil ha sex med noen av dem. Jeg tenkte bare å møte en eller begge for å se hvem de var. Er vel ikke naturlig å ha sex på første date? Det hadde jeg ikke tenkt til ;) Planen er nå å gjerne avlyse den ene eller bare gå en liten tur med han om han vil det. Men vil ikke bruke hele helgen på dette. Endret av Sportylady
Lenke til kommentar

Problemet er at jeg avtaler dater også gruer jeg meg sånn og trekker meg. Men det beste er nok å avtale en date om gangen og ikke to. Jeg gjorde noe dumt. Og jepp jeg har dateangst

Hva er det du gruer deg til? Det har jeg aldri skjønt. Møte på ei sånn jenta ikke så lenge siden. Hun virket interessert i meg, men ville ikke gå på date... 

Altså... det er berre møtes å gjøre noe gøy/hyggelig/koselig sammen? Om du ikke trives/liker ikke fyren, så er det berre å dra hjem? 

Jeg har vert på flere date med jenter jeg var ikke interessert i. Men det var hyggelig. Vi hadde det fint sammen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet er at jeg avtaler dater også gruer jeg meg sånn og trekker meg. Men det beste er nok å avtale en date om gangen og ikke to. Jeg gjorde noe dumt. Og jepp jeg har dateangst

Hva er det du gruer deg til? Det har jeg aldri skjønt. Møte på ei sånn jenta ikke så lenge siden. Hun virket interessert i meg, men ville ikke gå på date...

Altså... det er berre møtes å gjøre noe gøy/hyggelig/koselig sammen? Om du ikke trives/liker ikke fyren, så er det berre å dra hjem?

Jeg har vert på flere date med jenter jeg var ikke interessert i. Men det var hyggelig. Vi hadde det fint sammen :)

Jeg gruer meg og har angst for å date. Men takk for alle ord som kan få meg til å miste angsten :). Angst for kleine situasjoner. Har jo ikke møtt de før.

Lenke til kommentar

Det er ikke sikkert at jeg vil ha sex med noen av dem. Jeg tenkte bare å møte en eller begge for å se hvem de var. Er vel ikke naturlig å ha sex på første date? Det hadde jeg ikke tenkt til ;) Planen er nå å gjerne avlyse den ene eller bare gå en liten tur med han om han vil det. Men vil ikke bruke hele helgen på dette.

Hva som er problemet da? Det er vel berre å møte de to og se hvem de er? :) Du trenger ikke bruke mer enn 30-60m på en date. Men for all del, du kan gjerne bruke en hel dag også... for den slags skyld :)

Lenke til kommentar

Jeg gruer meg og har angst for å date. Men takk for alle ord som kan få meg til å miste angsten :). Angst for kleine situasjoner. Har jo ikke møtt de før.

Hvor gammal er du?

Lenke til kommentar

Det er ikke sikkert at jeg vil ha sex med noen av dem. Jeg tenkte bare å møte en eller begge for å se hvem de var. Er vel ikke naturlig å ha sex på første date? Det hadde jeg ikke tenkt til ;) Planen er nå å gjerne avlyse den ene eller bare gå en liten tur med han om han vil det. Men vil ikke bruke hele helgen på dette.

Hva som er problemet da? Det er vel berre å møte de to og se hvem de er? :) Du trenger ikke bruke mer enn 30-60m på en date. Men for all del, du kan gjerne bruke en hel dag også... for den slags skyld :)
Jeg er nervøs for å date. Men jeg vet at jeg bør forsøke å gjøre det tiltross for det. For jeg ønsker en kjæreste. Jeg er sliten etter jobb i morgen. Garantert. Og det verste er at jeg kommer til å være redd for avvisninger. Men derfor er det best å ta en date på en helg. Jeg kommer ikke til å være den som viser interesse først etter daten. Det må være han for jeg har blitt avvist brutalt før og orker ikke å gi for mye av meg selv. Jeg kan jo bare gå en tur på en time eller noe. Det er sant .

Mulig jeg er anderledes enn folk flest men jeg har angst for å bli avvist i slike situasjoner. Det er fordi jeg ikke har stor selvtillit på meg selv i den typen situasjon. Ellers i livet er jeg tøff men ikke i datingsituasjon

Endret av Sportylady
Lenke til kommentar

Jeg er nervøs for å date. Men jeg vet at jeg bør forsøke å gjøre det tiltross for det. For jeg ønsker en kjæreste. Jeg er sliten etter jobb i morgen. Garantert. Og det verste er at jeg kommer til å være redd for avvisninger. Men derfor er det best å ta en date på en helg. Jeg kommer ikke til å være den som viser interesse først etter daten. Det må være han for jeg har blitt avvist brutal før og orker ikke å gi for mye av meg selv. Jeg kan jo bare gå en tur på en time eller noe. Det er sant .

Ser den. Det er kjipt å vare avvist. Men du bør ikke ta det personlig. Det å bli avvist etter en date handler som oftest ikke om deg, men om preferanser til den andre personen.

Noen liker smarte jenter, noen liker dumme. Jeg liker jenter som jeg kan snakke med, mens bestekompis liker de han kan feste med (noe jeg kunne ikke bryd meg mindre om). Noen vil ha aktiv jente/gutt, mens andre vil ha noen å ligge på sofaen med. Rap vs metal osv osv.

Så ja, det er kjedelig å få nei, spesielt om du liker fyren godt... men sånn e det berre av og til.

Prøv også å ha mindre forventninger til date. Om dere skal gå en timers tur ut i parken... det er det du skal. Du skal ikke "på date", men gå tur i parken, men en gutt, som skal holde deg selskap. En date må ikke ende med sex/ekteskap/vennskap. Fint om den gjør det... men berre slapp av og kos deg. Prøv å nyte selve daten, uten å tenke lenger enn det ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Selv om en date går skeis, kan det tenkes at en eller begge to av dere får litt mer erfaring med dating, sånn at sjansen øker for en bedre date neste gang. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...