TimO Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har en snart tre år gammel PC med følgende spesifikasjoner: -512 MB SDRAM -ASUS A7V, VIA KT133 hovedkort -AMD Athlon 1200 MHz Vifta på det gamle grafikkortet (Geforece 2GTS) er halveis ødelagt og bråker noe helt forjævlig, så jeg tenkte jeg skulle bytte det ut. Men med hva? Det er vel liten vits å bruke mye penger på et nytt grafikkort til denne maskinen, og dessuten regner jeg med å bytte alt innen et halvt år. Kan godt tenke meg et kort som gir ok ytelse på spill, men først og fremst ser jeg frem til litt fred og ro:-) Forslag? Hva er f.eks best av Radeon 9200 og Geforce FX 5200? Tim Lenke til kommentar
wilbur Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Mener å tro at Radeon 9100 er et bedre valg enn 9200. Men et tips er å følge med på demoseksjonen til www.komplett.no Der finner du ofte mye kjekt (og helt funksjonelt) til en billig penge. Kjøp et Geforce 4 (ikke MX) når de dukker opp. Vil nok være det lureste. Lenke til kommentar
TheDog Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Det har ikke slått deg å skifte vifte? Skal ikke mye til for å kjøle et GF2 passivt. TheDuke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå