Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. august 2016 Rapporter Del Skrevet 5. august 2016 Hvordan vil denne hendelsen påvirke ditt liv? Og hvor lang tid tar det før Ari "snakker ut" på senkveld? Men mest av alt, hvilken lykkelig idiot vil til slutt havne mellom lårene på prinsessa, halve kongeriket og en haug med engler? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 5. august 2016 Rapporter Del Skrevet 5. august 2016 "Hva betyr Märtha og Aris skilsmisse for deg?" Ikke en døyt. 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2016 Rapporter Del Skrevet 5. august 2016 Irritasjon. Det betyr irritasjon for meg. Det betyr at samtlige nettaviser fyller opp forsidene sine med ting jeg ikke bryr meg om og presser ut saker som faktisk har noen betydning. 4 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. august 2016 Rapporter Del Skrevet 5. august 2016 Jeg er trist som faen. 8 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. august 2016 Rapporter Del Skrevet 5. august 2016 Det bryr jeg meg ikke om en døyt. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. august 2016 Rapporter Del Skrevet 5. august 2016 Feller en tåre for Ari og Mærta i kveld. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2016 Rapporter Del Skrevet 5. august 2016 Jeg bare lurer på hvem som fikk nok. Var det Märtha som fikk nok av stemte s-er eller Ari som fikk nok av engle-prat? 5 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 5. august 2016 Rapporter Del Skrevet 5. august 2016 Jeg bryr meg ikke nevneverdig. "Ok, da vet jeg det." Det var ei slarvekjerring som syntes dette var så viktig at hun måtte ringe meg for å fortelle om denne hendelsen. En del menn i passende alder jubler fordi de skal ut og kurtisere, spesielt de som liker engler og slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. august 2016 Rapporter Del Skrevet 5. august 2016 Ari var visst ikke helt ukjent med "piger, vin og sang", i følge informerte kilder. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. august 2016 Rapporter Del Skrevet 5. august 2016 alt ... Lenke til kommentar
Side15 Skrevet 5. august 2016 Rapporter Del Skrevet 5. august 2016 (endret) . Endret 6. august 2016 av Side15 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 5. august 2016 Rapporter Del Skrevet 5. august 2016 Ari var visst ikke helt ukjent med "piger, vin og sang", i følge informerte kilder. Ho trengte jo ikke å være nær Aris ben for å høre englene synge... Trasig for barna. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 6. august 2016 Rapporter Del Skrevet 6. august 2016 Haha, alle som påstår at det ikke bryr dem. Hele Norge gråt for Märtha og Ari i kveld og det er ikke verdt å påstå noe annet! 2 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. august 2016 Rapporter Del Skrevet 6. august 2016 (endret) Tipper de som er våkne nå, er det fordi de kan ikke sove pga sjokknyheten! Endret 6. august 2016 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 6. august 2016 Rapporter Del Skrevet 6. august 2016 En av dem må ha røyka englestøv Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 6. august 2016 Rapporter Del Skrevet 6. august 2016 "Hva betyr Märtha og Aris skilsmisse for deg?" Jeg har vært nedbrutt og vonbroten i hele dag og er nå langt nede i brennevinsflaske nummer tre. Sorgen er helt enkelt ikke til å leve med. 3 Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 6. august 2016 Rapporter Del Skrevet 6. august 2016 betyr jack-fucking-shit for meg. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 7. august 2016 Rapporter Del Skrevet 7. august 2016 Tipper de som er våkne nå, er det fordi de kan ikke sove pga sjokknyheten! Ja, fikk ikke sove i natt heller på grunn av dette Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. august 2016 Rapporter Del Skrevet 7. august 2016 Tipper de som er våkne nå, er det fordi de kan ikke sove pga sjokknyheten! Ja, fikk ikke sove i natt heller på grunn av dette Der er vi 2 ??? Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 7. august 2016 Rapporter Del Skrevet 7. august 2016 Haha, alle som påstår at det ikke bryr dem. Hele Norge gråt for Märtha og Ari i kveld og det er ikke verdt å påstå noe annet! Helt enig. Og de som påstår at du ikke er et kjøleskap kan ta seg en bolle ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå