Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han vil vente med å gå i ett forhold, men hvorfor?

Anbefalte innlegg

Vi har datet siden mai. Og ting har gått i feil rekkefølge kan du si.. Vi har kjent hverandre i over 1 år, uten noen romantiske relasjoner (vi jobber på samme sted). I april/mai var jeg på utkikk etter en som skulle leie ett rom hos meg, og det ble han. Siden den gang har vi tilbringt mye tid sammen. Vi kommer veldig godt overens, og alt går på "skinner" som regel. Merket for noen uker siden at jeg har falt skikkelig hardt for han. Det eneste skumle er det å snakke om å være eksulsive. Vi hadde praten igår, hvor vi begge sa vi hadde følelser for hverandre MEN han ville ikke rushe ting. Så hva vil det si? Er jeg ikke bra nok? Hva holder han tilbake? Hvor lenge skal vi holde på sånn her? Var på gråten igår når han sa han så på meg som en veldig god venn etc, men ikke som en kjæreste enda. Han mente kanskje det var litt tidlig. Vil det si at han aldri vil føle det sånn ovenfor meg? Jeg vet vi jenter er flinke på å overanalysere ting, men jeg får så mixede signaler. Gjør jo ikke ting bedre nå som vi bor sammen. Hva om alt går rett vest? Er det bra at han vil vente med å gå i ett forhold, eller er det noe negativt? Jeg er så redd for å bli såret, og trekker meg heller unna om det her ikke går noen vei. Han forøvrig ikke rørt noen siden vi startet å date, så det er jo litt betryggende. Han er heller ikke veldig begeistret når jeg får meldinger fra andre gutter heller..  Men ah, for ett rot. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde et slikt type forbindelse for ca 4 år siden, der en fyr jeg datet ville vente med å gå inn i et forhold. Han driver fortsatt å maser på meg om jeg kan treffe han men jeg vil ikke treffe han fordi jeg følte det hele ble for ustabilt.  Hadde en annen som jeg møtte før han som holdt på akkurat på lik måte, men han kom også tilbake etter at jeg ikke ville mer. Han fortalte at han ville bli min kjæreste men da hadde jeg ikke lyst mer for det hadde vært for mye att og frem. 

Jeg mener at dersom man er seriøs så bør man ha status : i forhold på facebook offentlig, og samtidig kunne erklære seg sammen dersom man vil satse på hveandre. 

Endret av Sportylady
Lenke til kommentar

Vi har datet siden mai. Og ting har gått i feil rekkefølge kan du si.. Vi har kjent hverandre i over 1 år, uten noen romantiske relasjoner (vi jobber på samme sted). I april/mai var jeg på utkikk etter en som skulle leie ett rom hos meg, og det ble han. Siden den gang har vi tilbringt mye tid sammen. Vi kommer veldig godt overens, og alt går på "skinner" som regel. Merket for noen uker siden at jeg har falt skikkelig hardt for han. Det eneste skumle er det å snakke om å være eksulsive. Vi hadde praten igår, hvor vi begge sa vi hadde følelser for hverandre MEN han ville ikke rushe ting. Så hva vil det si? Er jeg ikke bra nok? Hva holder han tilbake? Hvor lenge skal vi holde på sånn her? Var på gråten igår når han sa han så på meg som en veldig god venn etc, men ikke som en kjæreste enda. Han mente kanskje det var litt tidlig. Vil det si at han aldri vil føle det sånn ovenfor meg? Jeg vet vi jenter er flinke på å overanalysere ting, men jeg får så mixede signaler. Gjør jo ikke ting bedre nå som vi bor sammen. Hva om alt går rett vest? Er det bra at han vil vente med å gå i ett forhold, eller er det noe negativt? Jeg er så redd for å bli såret, og trekker meg heller unna om det her ikke går noen vei. Han forøvrig ikke rørt noen siden vi startet å date, så det er jo litt betryggende. Han er heller ikke veldig begeistret når jeg får meldinger fra andre gutter heller..  Men ah, for ett rot. 

Det tror jeg ingen her kan svare på. Foreslår at du spør ham selv. I utgangspunktet burde det jo være et godt utgangspunkt at dere begge har følelser. 

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Ikke alt handler om deg. Kanskje har er usikker på sine følelser? Han likte lenge ei anna jenta, før du dukket opp, han har fortsatt følelser for hun? Noe annet som skjer i livet hans? 
Slutt å vare egocentrisk. Slutt å vare hysterisk.

Se på saken fra han sin side. Hva om han spurte deg om forhold for 2-4-10 uker siden, før du falt skikkelig for han? Og du trengte tid?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...