MagnusDenKule Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Hei, er på leting etter en ny tlf, da den gamle ble knust. Jeg ser da etter telefon til rundt 3-4 tusen, og fant disse to. har en S4 nå, og er fornøyd med den, så kanskje samsung er et godt valg ettersom jeg er vant med det? Men når jeg kikker på Huawei Honor 7 har den bedre kamera, batteri og ram. Kunne trengt litt hjelp. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 https://www.prisguide.no/produkt/samsung-galaxy-s6-32gb-216362 Denne er bra priset om dagen Lenke til kommentar
MagnusDenKule Skrevet 5. august 2016 Forfatter Del Skrevet 5. august 2016 https://www.prisguide.no/produkt/samsung-galaxy-s6-32gb-216362 Denne er bra priset om dagen Takk for svar, har tenkt på det. Men den er litt for dyr akkurat nå Lenke til kommentar
fflex Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Du kan strengt tatt ikke gå feil med noen av de. Begge brødrene mine har Honor 7, og de fikk Marshmallow oppdateringen først i dag. Tregere enn Samsung, og det er nesten godt jobbet. Flott telefon, men den har definitivt ikke bedre kamera enn A5 2016, og batteritiden er omtrent den samme som A5 i daglig bruk. De har ikke hatt noen hickups eller problemer i det hele tatt, og ytelsen på Honor 7 er veldig god i daglig bruk for å ha det nevnt. Mitt tips er rett og slett å gå for den telefonen du synes ser best ut, eller føles best i hånden om du har mulighet for å teste i butikk. Om du går for Honor 7 så installer Nova eller Google Now launcher asap, den mangler appskuff og EMUI ser pretty much ut som Android versjonen av iOS. Endret 5. august 2016 av fflex Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Honor 7 er på tilbud idag til 2990 hos komplett. evt Google Nexsus 6P eller Microsoft Lumia 950 . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå