Gjest bruker-354933 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Jeg bor i Oslo og skal levere gjeldsbrevet til Lånekassen. Hvilken postkasse tyr jeg til da? Den gule eller den re? Endret 18. november 2017 av bruker-354933 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Det er bare å putte det i den rød. Det er heller ingen forskjell på rød og gul kasse lenger som det var tidligere. Men rød er "default". Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Her i byen så har vi ikke postkasser, det står folk i postenuniform og løpesko på alle butikker Lenke til kommentar
Gjest bruker-354933 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Det er bare å putte det i den rød. Det er heller ingen forskjell på rød og gul kasse lenger som det var tidligere. Men rød er "default". Så det spiller egentlig inn i rød eller gul? Hva er egentlig forskjellen ? Endret 18. november 2017 av bruker-354933 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Det er bare å putte det i den rød. Det er heller ingen forskjell på rød og gul kasse lenger som det var tidligere. Men rød er "default". Så det spiller egentlig ingen rolle om jeg putter den i rød eller gul? Hva er egentlig forskjellen ? Det var tidligere lokal og ikke lokal post. Men postsorteringa er automatisert nå, så det er ingen som sjekker gjennom dette uansett og begge tømmes inn i samme maskin som sorterer automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå