Complexity Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 I Android 6 kom det fine valget om hvordan Android skal handtere minnekortet. Skal den bruke det som utvidet internminne (kan bli en flaskehals for apps pga hastighet i forhold til internminne) eller om man bare vil bruke det til å lagre bildet/video/spotify-offline data osv. Da er det ikke noe ulempe lenger med minnekort. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Jo, det er det. Både for utviklere som må forholde seg til dette, brukere som mister data og får treg telefon, og som må tenke på hvordan ting lagres. Jeg er som bruker sjeleglad for at ikke Apple har noen form for minnekortstøtte - det teller positivt og jeg blir misfornøyd om støtte kommer. Eneste unntaket ville vært som rent "share to"/"load from"-område helt separat fra systemiske, sånn iCloud og Dropbox funker på iOs i dag. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Ja, det er jo kjempeproblematisk for meg at min Android6-telefon støtter det... AtW 2 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 (endret) Du hadde sannsynligvis hatt en sikrere telefon med mer polerte apper hadde det ikke vært støttet. Den ville selvsagt også hatt dyrere lagringsplass og færre muligheter, så det er ikke gitt at den ville vært bedre. Endret 8. august 2016 av Audun_K Lenke til kommentar
- C64 - Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Gir dem et år, så har de nok fulgt etter.Slik som apple har gjort? (Fulgt etter andre som heller ikke har) Men men det teller vel ikke? Nå går ihvertfall ikke Apple ut slik og gjør narr av noen, for så å komme etter selv. Samsung er og forblir noen nisser. hva sa Apple da produsenter kom på den ideen å lage større skjermer en 3.5 tommer? Noe selvsagt Apple aldri kom til å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg