Gå til innhold

starte nettbutikk

Anbefalte innlegg

Har lenge tenkt tanken på at jeg har lyst å starte min egen lille nettbutikk som hobby. Men jeg er bare 16 år gammel. Lurer derfor på om noen har evnt erfaringer og tips? Kostnader og slikt. Har noen i familien som har/eier både nettbutikk og "fysisk butikk" (mamma og tante :wee: ). så har fått tips og kloke ord derfra, men tenkte at kanskje dere har noen flere ord?

Endret av eBokseth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er flere tråder om dette. Husk å selge noe som er litt kvalitet og ikke bare videreselge noe fra ebay (folk handler der selv) o.l.

Sjekk ut hva du selger, i Norge har kjøper mer rettigheter til å ikke bli lurt.

Mye fra Kina og andre steder kan lyve mye om sine varer. Selge varer som er brannfarlige m.m. Du må være sikker på at det du selger er forsvarlig og holder det som loves i beskrivelse og tekniske data.

Let litt her inne, jeg har vært på flere slike tråder om å starte nettbutikk. Bare husk at ebay o.l. nå er mye mer vanlig enn man tror hos voksne. Jeg er over 40 år og de fleste jeg kjenner handler på ebay og annet. Da er nok varer til ovet kr 350 mer attraktivt å selge, fordi man som importør får bedre priser til egen butikk, og kjøpere kan få varen til samme pris eller under ebay pris, pga. toll og moms i tillegg.

Du sier ikke noe om hva du skal selge. Er det egenlagede ting, er det noe helt annet.

Endret av plankeby
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...