Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange dager bør det gå mellom dates?

Anbefalte innlegg

Takk. Er faktisk mektig imponert over gamet mitt selv.

Har så jævlig lyst til å bare fortelle henne hvor deilig hun er slik som alle andre, hun ser så sykt digg ut på snap og IRL. Men nei, skal holde meg. 

Så, planen er å være sammen med en vakker kvinne uten å sette pris på henne?

Jeg forteller kjæresten min ofte hvor vakker og deilig hun er, MEN jeg er ikke en av de patetiske klovnene på Facebook eller sosiale medier og jeg sier det heller ikke for å få en reaksjon av henne eller for at hun skal anerkjenne meg. Vel, jeg sier det kanskje fordi jeg vil hun skal bli glad, men jeg sier det også fordi det er den spontane tanken og innfallet jeg får der og da. :)

Nøkkelen er hva slags perspektiv du kommer fra.

Om jeg hadde gått rundt og tenkt at jeg synes hun er vakker, men IKKE kan si det fordi jeg da er som alle andre eller "gir fra meg makt", hva slags mann hadde jeg vært da? :)

Nå har vi kun møttes 3 ganger, og vi hadde blitt sammen eller etter 8-9 møtes ville jeg jo begynt å fortelle henne det, men akkurat nå er det for tidlig. 

Det er jo synd, men slik fungerer det jo.

Har tenkt mye på det selv, og også gått i gjennom flere meldinger med damer som har vært keen på meg. Felles for de alle er at de altfor tidlig viste for mye interesse, det gjorde at jeg selv mistet interessen. 

Jeg tenkte, hvorfor er de så gira etter å kun ha møtt meg noen ganger? Man tenker automatisk at dette er noen som kun vil " ta value" fra deg istedenfor " adding value". Hadde de gjort det senere ville det vært annerledes, men jeg følte ikke at jeg selv hadde jobbet for det og det ble altfor "lett". Droppet derfor kontakten. Hadde de vært litt mer busy og ikke så needy ville jeg absolutt ha møtt de flere ganger.

Anonymous poster hash: e20ac...82b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man føler man må "game", så tyder det på at man i overkant lar ens liv dreie seg rundt henne, og da er det det reelle problemet som må adresseres.

Det er faktisk et viktig poeng!

Om man veier sine ord, passer på å ha korrekt game og lager tråder om henne, så er det veldig tydelig at hun alt har blitt for viktig og at man er redd for å miste henne. 

Det blir som å balansere på en line. 

Nå var det ikke meningen å kun kritisere trådstarter ettersom han tydeligvis har gjort noe som fungerer, men jeg mener at det finnes et høyere nivå å strebe etter og det håper jeg å ha illustrert. :)

Sa du til dama de helt i starten hvor nydelig og fantastisk hun var og hvor mye du digget henne? 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Sa du til dama de helt i starten hvor nydelig og fantastisk hun var og hvor mye du digget henne? 

Hvor i tråden står det at jeg har sagt noe av dette til henne eller om henne? 

Den eneste personen jeg digger og synes er fantastisk er meg selv. :) 

Men jo, en av de første setningene jeg noensinne sa til henne var: "Jeg synes du så veldig fin ut, så jeg tenkte jeg kunne stoppe deg og si hei."

Videre kommenterte jeg senere i en melding at jeg synes hun var supersøt og at jeg bare var nødt til å ta sjansen.

Neste gang vi møttes på vår første date kommenterte jeg med en gang: "Så fin du var!"

Hun hadde jo pyntet seg for å treffe meg og så strålende ut! :) 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Nå er det ikke slik at jeg anbefaler menn å slenge kompliment rundt seg i hytt og pine som om det skulle være noe magisk. Det er det nemlig ikke. Og menn flest bruker kompliment på feil måte. Det vil si, de har et stakkarslig perspektiv og ser på kvinner som noe som er verdt mer enn seg selv og håper at et kompliment skal gjøre susen og at de skal få noe i retur. Innstillingen deres er typisk: "Jeg hadde gitt venstre testikkel kun for å fått en eneste natt med deg. Du er fantastisk og jeg er en patetisk tufs."

Men om man har en god dose selvtillit og kommer fra et perspektiv hvor du har like mye eller mer status enn henne, hun ikke er en guddommelig skapning fra en annen dimensjon og hvor du ikke forventer noe i retur, så fungerer det helt fint. Er ikke sikkert du og andre som leser har lyst å gi komplimenter og det blir noe annet. Jeg gjør det ikke selv annet enn når jeg føler for det. Grunnen til at jeg kommenterte var jo fordi du hadde lyst å gi henne det, men sier at det ikke er lurt.

Det som imidlertid har fungert fint for min del og som kan være lurt, er å være "utilgjengelig" og ikke interessert i et forhold. Med nåværende kjæreste var det ikke engang et skuespill. Jeg var ikke sååå interessert, så hun vant meg på en måte over. Grunnen var forresten ikke fordi det var noe galt med henne, men fordi jeg har veldig mye annet på agendaen og ikke føler jeg har tid til forpliktelser. I tillegg til at jeg elsker å være singel.

Har samme erfaring med andre jenter. Flørte, komplimenter, bra sex, osv., men ikke interessert i forhold. Jenter ser ut til å bli gal av dette.

Endret av Bruker-239845
Lenke til kommentar

Traff dama på første date en onsdag (tror jeg) inviterte henne hjem til meg fredag. Ble invitert til henne på søndag. Lå over, hadde oss også flyttet jeg inn og solgte huset kort tid etterpå. Nå har det gått flere år. Vi har barn og elsker hverandre fortsatt.

Point being:

Har dere kjemi så kjør på. Gi faen i all bullshit hint, spekulering og grøt. Det er ingen regler annet enn hva du vil. Det er forfriskende herlig og flott med en ærlig person og det er vel den ærlige ekte deg du vil hun skal elske?

Neste år blir bare et nytt år for deg å angre på alt du ikke gjorde ifjor.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Møtte jenta igjen på onsdag, det var da møte nr 5. Ble litt klining, men ikke sex. 

Vi har avtalt å møtes igjen neste tirsdag på en dobbel date med en venninne av henne. Det er hun sykt gira på at jeg skal bli med på.

Inviterte henne også med på en lengre tur på søndagen ( 3 timer kjøretur) som hun sa ja til ( vi skal besøke et sted), men hun sa samtidig at venninna hennes skulle prøve å være med??? Akkurat som at hun var sykt gira på at hun skulle det.

Denne jenta er en hard nøtt synes jeg, aldri opplevd noe lignende.. Men det er uansett spennende.

Hva skal man tenkte ut av det? Vi har det veldig hyggelig når vi er sammen, og jeg ser hun gjør en innsats. F.eks hadde hun gjort det veldig koselig når jeg var hos henne på onsdagen. 

Men vi har ikke snakket om noe angående følelser eller kjærlighet what so ever, så er veldig sånn casual...Men hun burde skjønne tegningen når tar inteativet til klining etc. 

Jeg har lyst til å skrive og jeg burde sikkert også skrive at jeg er keen på at vi drar på den turen sammen alene. Synes samtidig det er rart at hun ikke også er keen på det, men føler kanskje hun " bare vil ha det gøy, ikke noe seriøst ". 

Samtidig blir det sikkert også morsomt om jeg tar med venninna på den lengre turen..

Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Jeg hadde aldri orket å gjøre slike kjæresteaktiviteter med en jente jeg ikke enda ligger med. 

Inviterte henne også med på en lengre tur på søndagen ( 3 timer kjøretur) som hun sa ja til ( vi skal besøke et sted), men hun sa samtidig at venninna hennes skulle prøve å være med??? Akkurat som at hun var sykt gira på at hun skulle det.

Hvorfor skal venninna bli med? Jeg hadde ikke satt pris på det og om hun bare sier at venninna skal bli med uten å spørre om det er greit, så vil jeg kalle det nesten litt frekt.

Jeg har lyst til å skrive og jeg burde sikkert også skrive at jeg er keen på at vi drar på den turen sammen alene. Synes samtidig det er rart at hun ikke også er keen på det, men føler kanskje hun " bare vil ha det gøy, ikke noe seriøst ". 
Samtidig blir det sikkert også morsomt om jeg tar med venninna på den lengre turen..

Hva ville dere gjort?

Det jeg hadde gjort hadde vært å ikke havne i denne situasjonen i utgangspunktet ved å være tydelig på at jeg inviterte kun henne og ikke venninnen også. Hadde sagt på en fin måte at jeg ønsket å ha henne for meg selv.

Det er verre å skulle endre det nå om planen nå er at dere tre skal på tur, men det er aldri for sent. :D

Du burde bli mer tydelig på hva du har lyst til og ikke bry deg så mye med hva hun har lyst til eller hva vi har lyst til.  ;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde aldri orket å gjøre slike kjæresteaktiviteter med en jente jeg ikke enda ligger med. 

Hvorfor skal venninna bli med? Jeg hadde ikke satt pris på det og om hun bare sier at venninna skal bli med uten å spørre om det er greit, så vil jeg kalle det nesten litt frekt.

Hva ville dere gjort?

Det jeg hadde gjort hadde vært å ikke havne i denne situasjonen i utgangspunktet ved å være tydelig på at jeg inviterte kun henne og ikke venninnen også. Hadde sagt på en fin måte at jeg ønsket å ha henne for meg selv.

Det er verre å skulle endre det nå om planen nå er at dere tre skal på tur, men det er aldri for sent. :D

Du burde bli mer tydelig på hva du har lyst til og ikke bry deg så mye med hva hun har lyst til eller hva vi har lyst til.   ;)

Jeg loka litt, hun hadde faktisk spurt om hun kunne ta med venninna når vi snakket sammen sist. Vi skal til tusenfryd og ingen av de hadde vært der. Hun ville at jeg skulle ta med en kamerat slik at vi kunne dra 4 sammen. Mer moro og dra dit i gjeng mente hun, er for såvidt enig det. Venninna ville ikke være med oss to alene, så måtte være 4 stk i såfall.

Greia er at vi bor 3 timer unna, og må stå opp kl 8 på morningen for at det ikke skal bli for sent. Var ingen av mine kamerater som var gira på å stå opp så tidlig for å dra på så lang tur med en random venninne i tilfelle det ble kleint. 

Jeg sa til hun at om kameraten min ikke ble med så dro vi to uansett, og da svarte hun bare "ye ye". Virker som hun ble litt grinete av det, og føler dermed at hun bare ser på oss som "casuals"... Hadde hun vært gira hadde hun jo vært positiv uansett. Samtidig som jeg også er enig at det er kulere å dra dit 4 stk.  :confused:

Enig, burde bli flinkere til å si det jeg vil. Men er i utgangspunktet ikke noe stress for meg at venninna hennes blir med, det er mere det at jeg ikke forstår hvorfor hun var keen på å ta henne med. At hun ikke ville ha meg for meg selv på en måte. Men er vel positivt også at hun vil at jeg skal bli godt kjent med bestevenninna. 

For et rør. 

Lenke til kommentar

Å herregud. Les tråden, les hele røra.. Galskap!?

Ekte ordentlige menn trenger ikke å game for å bevise noe. Jo mer du bruker tiden din på slikt bullshit jo mindre respekt får en jente for deg.

Men hjelper sikkert ikke å si noe.. Så lykke til!

Anonymous poster hash: 476f9...656

Selvfølgelig er det noe å hente på taktisk spill.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Du lurer på hvorfor hun er keen på å ta med venninnen.

Vel.

Hun vet jo ikke engang om du liker henne noe særlig. Fordi du er for kul til å si det, og later som du er busy når du ikke er det.

Virker som hun treffer deg for å noe å vise frem til venninnene sine. "Herreguuuud! Hadde det ikke vært dritkult om du også fikk deg type, så kan vi doubledate masse i sommer?!"

Lenke til kommentar

Stevnemøter har ikke et maksantall i løpet av en gitt tidsperiode.

Sant, men å være tilgjengelig hele tiden er ikke attraktivt. Derfor synes jeg det er vanskelig å finne balansen.

Det er klart om jenta er en 6 er og jeg er en 7 er spiller det ingen rolle da hun uansett er gira, men her er hun faktisk en sterk 9er og jeg en 7 eller 8 er.

Forelskelse gjør deg blind. Ikke sikkert hun er så attraktiv som du skal ha det til : P

Lenke til kommentar

Vel? Hva skjedde? :)

Føler ting går bra. Vi har tre avtalte møter denne uken. Tatt henne med i "min" verden og gjør de tingene jeg synes er gøy. Virker som hun liker det. Hun har åpnet seg masse opp, og jeg føler at hun liker meg.

Når f.eks venninne hennes ringer når vi er sammen forteller hun at hun er sammen med meg som at venninne skulle ha kjent meg omtrent. Har aldri møtt de, men skal møte ei på fredag. 

Ettersom hun har åpnet seg og vist mer av seg selv har jeg også gitt henne komplimenter for personligheten hennes fordi jeg føler hun fortjente det. 

Virker som mange her har totalt misforstått hele tråden her, jeg har mange venner og opptatte dager så det var aldri noe poeng å "spille" busy. Lagde den kun for innspill da jeg fort blir veldig betatt og kan bli litt needy. 

Jeg tar uansett veldig lett på det nå, denne jenta er ikke alt og det finnes mange andre der ute. Men det var en svært fin selvtillit boost å få henne interessert i meg. Liker henne veldig godt, det skal sies. :)

Takker til deg for konstruktive tilbakemeldinger!

Shi: Jo, Shi. Hun er -vakker-. Syk fin og intens utstråling som jeg liker og intelligent i tillegg. Deilig med noen som kan utfordre meg litt. 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Høres bra ut! :)

Deilig med noen som kan utfordre meg litt. 

Aldri opplevd. Du er heldig! ;)

Endret av Bruker-239845
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...