AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Hei, Hvor mange dager bør det egentlig gå mellom dates uten å være needy? Vi møttes 1 gang forrige onsdag. Daten var fin. Fredag spurte jeg om vi skulle møtes lørdag noe hun ikke kunne. Søndag var hun opptatt fortalte hun, men mandag og resten av uken var hun ledig. Jeg sa da at mandagen passet, og vi møttes da og hadde det veldig hyggelig. Etter date nr 2 har vi sendt mer og mer snaps til hverandre, egentlig hele uken og snakket langt mer enn etter date nr 1. Føler vi har god flyt, men vil samtidig ikke at det skal gå for fort fram.. Ettersom hun sender meg langt flere snaps, og alltid svarer på mine få føler jeg hun er ganske interessert. Det jeg -egentlig- har lyst til nå er dermed og spørre om vi skal møtes på søndag. Men det blir nesten 3 dates på 10 dager. Er ikke det litt mye? Hun er svært pen og får tilbud om dates konstant som hun takker nei til forteller hun, vil derfor ikke være enda han der needy karen. Samtidig som jeg synes det er vanskelig ettersom jeg føler hun liker meg bedre og bedre..Dumt å vente da tenker jeg. Anonymous poster hash: e20ac...82b Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Stevnemøter har ikke et maksantall i løpet av en gitt tidsperiode. 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2016 Forfatter Del Skrevet 5. august 2016 Hei, Hvor mange dager bør det egentlig gå mellom dates uten å være needy? Vi møttes 1 gang forrige onsdag. Daten var fin. Fredag spurte jeg om vi skulle møtes lørdag noe hun ikke kunne. Søndag var hun opptatt fortalte hun, men mandag og resten av uken var hun ledig. Jeg sa da at mandagen passet, og vi møttes da og hadde det veldig hyggelig. Etter date nr 2 har vi sendt mer og mer snaps til hverandre, egentlig hele uken og snakket langt mer enn etter date nr 1. Føler vi har god flyt, men vil samtidig ikke at det skal gå for fort fram.. Ettersom hun sender meg langt flere snaps, og alltid svarer på mine få føler jeg hun er ganske interessert. Det jeg -egentlig- har lyst til nå er dermed og spørre om vi skal møtes på søndag. Men det blir nesten 3 dates på 10 dager. Er ikke det litt mye? Hun er svært pen og får tilbud om dates konstant som hun takker nei til forteller hun, vil derfor ikke være enda han der needy karen. Samtidig som jeg synes det er vanskelig ettersom jeg føler hun liker meg bedre og bedre..Dumt å vente da tenker jeg. Anonymous poster hash: e20ac...82b Må legge til at jeg bruker lang tid på å svare på hennes snaps. Ofte flere timer. Hun svarer instant hver gang. Dog har jeg blitt litt mer "pån" enn jeg var før date nr 2. F.eks sendte hun bilde av senga si osv i går, og da sa jeg " der hadde det vært koselig med en filmkveld". Den meldingen svarte hun faktisk ikke på, men svarte på det andre jeg skrev i samme melding. Kanskje litt needy, men. Anonymous poster hash: e20ac...82b Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Slapp av, vær deg selv. Og hvorfor forslå bare søndag? Hva med å si at du har ledig disse dagene, og så spørre henne hvilken av dagene hun har lyst å treffe deg. Ta det som en selvfølge at hun vil treffe deg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2016 Forfatter Del Skrevet 5. august 2016 Stevnemøter har ikke et maksantall i løpet av en gitt tidsperiode. Sant, men å være tilgjengelig hele tiden er ikke attraktivt. Derfor synes jeg det er vanskelig å finne balansen. Det er klart om jenta er en 6 er og jeg er en 7 er spiller det ingen rolle da hun uansett er gira, men her er hun faktisk en sterk 9er og jeg en 7 eller 8 er. Anonymous poster hash: e20ac...82b Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Stevnemøter har ikke et maksantall i løpet av en gitt tidsperiode. Sant, men å være tilgjengelig hele tiden er ikke attraktivt. Derfor synes jeg det er vanskelig å finne balansen. Det er klart om jenta er en 6 er og jeg er en 7 er spiller det ingen rolle da hun uansett er gira, men her er hun faktisk en sterk 9er og jeg en 7 eller 8 er. Anonymous poster hash: e20ac...82b Satan da man... Få deg baller og slutt å tenk. MENN ofrer ikke sånne ting en tanke. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2016 Forfatter Del Skrevet 5. august 2016 Bare å spørre Anonymous poster hash: 1ea17...b11 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2016 Forfatter Del Skrevet 5. august 2016 Stevnemøter har ikke et maksantall i løpet av en gitt tidsperiode. Sant, men å være tilgjengelig hele tiden er ikke attraktivt. Derfor synes jeg det er vanskelig å finne balansen. Det er klart om jenta er en 6 er og jeg er en 7 er spiller det ingen rolle da hun uansett er gira, men her er hun faktisk en sterk 9er og jeg en 7 eller 8 er. Anonymous poster hash: e20ac...82b Satan da man... Få deg baller og slutt å tenk. MENN ofrer ikke sånne ting en tanke. Poenget er jo at hun også skal chase meg da. Er ikke noe gøy for henne om hun vinner meg for litt. Men takk uansett for tilbakemelding, mulig jeg får spørre henne litt senere i kveld. Anonymous poster hash: e20ac...82b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2016 Forfatter Del Skrevet 5. august 2016 Så la vær da Anonymous poster hash: 1ea17...b11 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2016 Forfatter Del Skrevet 5. august 2016 Så la vær da Anonymous poster hash: 1ea17...b11 Jepp! Hun skal ut en tur i kveld så får se om jeg får noen hint. Anonymous poster hash: e20ac...82b Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Jeg har slike jobbvakter at det ville kunne lett gå tid mellom hver date. Men hadde jeg funnet en fast date så hadde jeg forsøkt å møte han selv om det var sent på kveld. 2 ganger i uken er gjerne det normale Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 men å være tilgjengelig hele tiden er ikke attraktivt.Anonymous poster hash: e20ac...82b Korrekt. Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 men å være tilgjengelig hele tiden er ikke attraktivt.Anonymous poster hash: e20ac...82b Korrekt. Det fins grenser for hvor tilgjengelig man skal være men jeg setter pris på at en date viser at han er tilgjengelig Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 La heller henne jakte på deg enn at du jakter på henne. Kanskje litt vanskelig å fikse senere dersom du er kommet ugunstig ut fra starten. Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Jakten bør gå begge veier. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Nei, man skal aldri gi bort makten i en relasjon. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 men å være tilgjengelig hele tiden er ikke attraktivt.Anonymous poster hash: e20ac...82b Korrekt. Det fins grenser for hvor tilgjengelig man skal være men jeg setter pris på at en date viser at han er tilgjengelig Fint å være tilgjengelig, men ikke la henne tro at man har null liv utenom henne. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Man skal ikke stå på pinner for den andre - Men man skal heller ikke bare overse den andre Alt imellom er greit. Følg det du selv føler, ikke lag det til et spill. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Stevnemøter har ikke et maksantall i løpet av en gitt tidsperiode. Sant, men å være tilgjengelig hele tiden er ikke attraktivt. Derfor synes jeg det er vanskelig å finne balansen. Det er klart om jenta er en 6 er og jeg er en 7 er spiller det ingen rolle da hun uansett er gira, men her er hun faktisk en sterk 9er og jeg en 7 eller 8 er. Anonymous poster hash: e20ac...82b Nei, men å være tydelig å bestemt på hva en vil, på en lett dominerende måte er mandig. Det er forskjell på å ta kontroll og å trygle. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 men å være tilgjengelig hele tiden er ikke attraktivt.Anonymous poster hash: e20ac...82b Korrekt. Det fins grenser for hvor tilgjengelig man skal være men jeg setter pris på at en date viser at han er tilgjengelig Kan jeg være frekk nok til å foreslå at det du mener er at det er fint om han viser at han faktisk er interessert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå