Eirik Helland Urke / TU Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Odd Richard og Jan i ukens podcast.Trenger vi elsykkelen? Lenke til kommentar
Myrliket Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 for min del er elsykkel helt perfekt når jeg veier over 150kg. da får jeg den ekstra drahjelpen jeg trenger for å komme meg opp bakkene på sykkelen. 1 Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Og for min mor som er full i kols og ikke kjører bil er el-sykkel eneste alternativ. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Har nettopp komt hjem etter en sykkeltur og kan skrive under på at jeg ønsker at jeg hadde en elsykkel når jeg tar på meg de tyngste bakkene. Har forresten tips til podkast: Fly by wire. Det er ikke bare fly som har det, andre farkomster som biler begynner å fjerne rattstaget og erstatte det med elektronisk styring. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Og for min mor som er full i kols og ikke kjører bil er el-sykkel eneste alternativ. Er det? Ikke noe galt med elsykler, men det finnes jo andre alternativer til bil enn elsykkel. AtW Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Og for min mor som er full i kols og ikke kjører bil er el-sykkel eneste alternativ. Er det? Ikke noe galt med elsykler, men det finnes jo andre alternativer til bil enn elsykkel. AtW Hvis man ikke har bil, bor på en plass uten kollektivtilbud... hva er da alternativet? Nei... jeg ser ikke på drosje som alternativ til daglige gjøremål. Lenke til kommentar
Side15 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) . Endret 6. august 2016 av Side15 Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Og for min mor som er full i kols og ikke kjører bil er el-sykkel eneste alternativ. Er det? Ikke noe galt med elsykler, men det finnes jo andre alternativer til bil enn elsykkel. AtW Hvis man ikke har bil, bor på en plass uten kollektivtilbud... hva er da alternativet? Nei... jeg ser ikke på drosje som alternativ til daglige gjøremål. Moped/scooter? Regner vel med at hun ikke har sertifikat siden elsykkel er eneste alternativ... logisk nok. Lenke til kommentar
Side15 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) . Endret 6. august 2016 av Side15 Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 [...] Hvis man ikke har bil, bor på en plass uten kollektivtilbud... hva er da alternativet? [...] Flytte? Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Og for min mor som er full i kols og ikke kjører bil er el-sykkel eneste alternativ.Er det? Ikke noe galt med elsykler, men det finnes jo andre alternativer til bil enn elsykkel.AtW Hvis man ikke har bil, bor på en plass uten kollektivtilbud... hva er da alternativet?Nei... jeg ser ikke på drosje som alternativ til daglige gjøremål. Moped/scooter? Regner vel med at hun ikke har sertifikat siden elsykkel er eneste alternativ... logisk nok. Ståhjuling sertifikat på moped er vel mulig å få ta fordi om en har kols? Ellers så kan en ta ganske mye taxi for samme sum som det koster å eie en bil. Helikopter, privatfly, gigantisk drone, bil med privatsjåfør, legge noen skinne innom huset så trikken kommer forbi, ride ranke... vi må vel konkludere med at BIGG tok feil her ja 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Og for min mor som er full i kols og ikke kjører bil er el-sykkel eneste alternativ. Er det? Ikke noe galt med elsykler, men det finnes jo andre alternativer til bil enn elsykkel. AtW Hvis man ikke har bil, bor på en plass uten kollektivtilbud... hva er da alternativet? Nei... jeg ser ikke på drosje som alternativ til daglige gjøremål. Moped/scooter? Regner vel med at hun ikke har sertifikat siden elsykkel er eneste alternativ... logisk nok. Iogmed at hun har et barn som er på forumet så er hun antakelig såpass gammel at hun var over 20 den tiden man automatisk fikk førerrett for moped når man ble 20 år. (tidlig/midt på 2000-tallet). AtW Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Jeg gidder ikke å prøve å sitere, for mye usakligheter som ikke bør repeteres. For en eldre dame som blir 80 neste år er ingen av alternativene relevante - unntatt el-sykkel. Dårlig med bussforbindelse der hun bor, og som minstepensjonist er taxi ikke noe tema til daglig. Å lære en 80-åring å kjøre moped/scooter er nok et dødfødt prosjekt. 1 Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Fin podkast TU Kakemotor eller stempel, og muligens litt hjelp i en bakke. Alt under 5 km er jo suverent med sykkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå