rolfar Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Før bredband var tilgjengelig i dette området måtte jeg nøye meg med internett basis fra telenor. Første år kostet denne tjenesten 400 kr, nå er den økt til 1200kr året. Den overaskelsen var vel min egen feil siden jeg ikke leste det med liten skrift....Men som med det meste hos telenor må man betale på alt forskudd, i mitt tilfelle 3mnd som utgjør 294 kr. Jeg trodde det var greit å ringe å gi beskjed at jeg ikke vil ha denne varen for så å betale 294 kr mindre på telefonregninga. FEIL!!! Jeg MÅ betale for noe jeg ikke vil ha for så å få pengene igjen på neste regning om 3mnd. Jeg mener ikke at dette er verdens undergang for meg, men saken er at dette er unødvendig tungvint. De var uvillig til å gjøre som jeg ville (la meg betale 294 kr mindre ). Satt forrestn i 30min i telefonkø!! Lenke til kommentar
faust_ Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Gode gamle StjeleHor Lenke til kommentar
rlz Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ja, slår du opp i synonymordoboken under "Telenor" får du bl.a. lortpakk, skittsekk, slabbedask, retardet kundebehandling og generelt mong oppførsel. Lenke til kommentar
MantaRay Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ingen som slår gode gamle Telenor da det gjelder elendig kundebehandling. Gamlegutta der borte tror fortsatt de har monopol, og kan gjøre som de vil. Nei, å kvitte seg med all tilknytning til Telenor er nok d beste man kan gjøre. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ja, samme skjedde med oss. Sa opp internett abonnementet (isdn), fordi vi får bredbånd (fra BKK). Men vi måtte allikevel betale for internett de 3 neste månedene!! (og få det igjen på neste regning). Lenke til kommentar
faust_ Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Vel, egentlig har dere lite å syte over da. Dere får tross alt pengene tilbake. Det dere burde gjøre er å sende en liten faktura og kreve rentene også. Selv om det ikke er helt vanlig at man fortsetter å betale på et abonnement er det helt kurant med en tilbakebetalingsordning dersom man også betaler standard innskuddsrente på pengene. Tvilsom praksis, men den holder. Skulle dog tro Telenor klarte bedre. De er jo ellers nidkjære den andre veien. Prøv å si "Internettregninga? Vi har byttet betalingstjeneste, og de har en tre måneder backlog. Dere får penga i mars en gang.." Edit: Men med min erfaring med Tiscali ville dette funka fint. Iallefall de første to månedene Å glemme å ta betalt. Digg av dem Endret 25. november 2003 av FauSt_ Lenke til kommentar
SunMaster Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hei. Å betale fakturaen for så å få den avregnet og tilbakebetalt det du har betalt for mye ser jeg som helt uproblematisk. Dette gjorde telenor med meg også da jeg klipte siste bånd til dem, jeg godkjente bare efakturaen og pengene gikk fra regningskontoen - en uke senere hadde de tilbakeført abonementsforskuddet til regningskontoen. Greit å endelig selv kunne bestemme at etter 20 år med sinnsyke telefonregninger og rævva kundebehandling kommer til aldri å kjøpe noe som heltst fra Telenor igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå