Gå til innhold

Danser med hester midnatt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har du leika deg igjen! :)

Artig at du gjør det, men synes kanskje ikke resultatet ble helt wow denne gangen. Skulle gjene sett originalen jeg ;)

for motivet er jo kjempeflott!

PS Horisonten er ørlite skjev.

Syntes du er "streng" i kommentarene nå! Jo da ser jeg ikke har sjekket horisont skikkelig. Hadde jeg vært kjempefornøyd med originalen hadde du ikke fått sett dette. Ellers takk for kommentaren Helene. .

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har du leika deg igjen! :)

Artig at du gjør det, men synes kanskje ikke resultatet ble helt wow denne gangen. Skulle gjene sett originalen jeg ;)

for motivet er jo kjempeflott!

PS Horisonten er ørlite skjev.

Syntes du er "streng" i kommentarene nå! Jo da ser jeg ikke har sjekket horisont skikkelig. Hadde jeg vært kjempefornøyd med originalen hadde du ikke fått sett dette. Ellers takk for kommentaren Helene. .[/quote

Ja, jeg var kanskje litt i strengeste laget, for bildet har helt klart noe for seg. Det gjorde meg i hver fall nysgjerrig. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Greit å prøve seg frem litt med etterbehandling, men dette ble ikke så vellykket i mine øyne for å si det litt forsiktig :) En grå utbrent sol, unaturlige farger og detaljer i gresset, endel støykorn i fjellene og himmel, blasse skyggepartier. Kanskje du prøver å få til en malerisk effekt eller noe rundt der, men funker ikke for meg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...