jarle-60 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Danser med hester midnatt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Nå har du leika deg igjen! Artig at du gjør det, men synes kanskje ikke resultatet ble helt wow denne gangen. Skulle gjene sett originalen jeg for motivet er jo kjempeflott! PS Horisonten er ørlite skjev. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 6. august 2016 Forfatter Del Skrevet 6. august 2016 Nå har du leika deg igjen! Artig at du gjør det, men synes kanskje ikke resultatet ble helt wow denne gangen. Skulle gjene sett originalen jeg for motivet er jo kjempeflott! PS Horisonten er ørlite skjev. Syntes du er "streng" i kommentarene nå! Jo da ser jeg ikke har sjekket horisont skikkelig. Hadde jeg vært kjempefornøyd med originalen hadde du ikke fått sett dette. Ellers takk for kommentaren Helene. . 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Nå har du leika deg igjen! Artig at du gjør det, men synes kanskje ikke resultatet ble helt wow denne gangen. Skulle gjene sett originalen jeg for motivet er jo kjempeflott! PS Horisonten er ørlite skjev. Syntes du er "streng" i kommentarene nå! Jo da ser jeg ikke har sjekket horisont skikkelig. Hadde jeg vært kjempefornøyd med originalen hadde du ikke fått sett dette. Ellers takk for kommentaren Helene. .[/quote Ja, jeg var kanskje litt i strengeste laget, for bildet har helt klart noe for seg. Det gjorde meg i hver fall nysgjerrig. 1 Lenke til kommentar
MartinHJ Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Greit å prøve seg frem litt med etterbehandling, men dette ble ikke så vellykket i mine øyne for å si det litt forsiktig En grå utbrent sol, unaturlige farger og detaljer i gresset, endel støykorn i fjellene og himmel, blasse skyggepartier. Kanskje du prøver å få til en malerisk effekt eller noe rundt der, men funker ikke for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg