Gå til innhold

Liquid edition

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å trosse Adobe og komme meg til liquid edition...Men siden jeg har en kjapp internett linje og lite penger "hint, hint", er d en plass jeg kan få tak i d ?? har sett litt rundt men finer ingen som har. Må jeg begynne å spare eller noe ???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ikke dra noen lang lekse om pirat-software, men jeg vet at Liquid Edition er vanskelig å få tak i. Pinnacle har kopibeskyttet softwaren ved at den søker etter original CD første gang du booter opp programmet. Liquid Edition koster som oppgradering under kr. 3000,-, så det er vel bare å være skikkelig snill ut året, så ligger det vel under juletreet på julaften? :thumbup:

/Øystein :roll:

Lenke til kommentar

På åtti-tallet kostet bare "jernet" f.... (:devil:) meg en 3-4 månedslønner for en vanlig dødelig, og jeg husker jeg seriøst vurderte å kjøpe et capture-board i statene en gang tidlig på nittitallet. Jeg er glad jeg lot være, ellers hadde jeg vel betalt på det ennå...... :p Første laserskriveren jeg tok i var et monster av en NEC til 80000 kr (1987). Det som kosta 25000 for to år siden klarer du jo ikke å GI BORT engang i dag, for både myke og harde varer er nærmest blitt gratis, og lite å gjøre seg til kjeltring for......

Nei, løp og kjøp...........

(...kanskje DET er en grunn til at jeg er konsulent og ikke utstyrs-importør ;) )

//jodajoda//

Lenke til kommentar

Hehe... jeg kjøpte capture-kort tidlig/midt på 90-tallet. Ikke var det bra, heller ikke billig - og funka gjorde det bare innimellom. Those were the days, my friend... :no:

Xe-Dingo, hvor i landet holder du til? Det blir avholdt et 'Kom i gang'-kurs i Oslo 9. desember, og du får med en gratisbillett til dette kurset om du oppgraderer til Liquid Edition i løpet av November. Du får etterhvert uhorvelig mye for pengene, spør du meg. Bare et lite tips.

/Øystein :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...