Xe-Dingo Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg har bestemt meg for å trosse Adobe og komme meg til liquid edition...Men siden jeg har en kjapp internett linje og lite penger "hint, hint", er d en plass jeg kan få tak i d ?? har sett litt rundt men finer ingen som har. Må jeg begynne å spare eller noe ??? Lenke til kommentar
adonis Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Skal ikke dra noen lang lekse om pirat-software, men jeg vet at Liquid Edition er vanskelig å få tak i. Pinnacle har kopibeskyttet softwaren ved at den søker etter original CD første gang du booter opp programmet. Liquid Edition koster som oppgradering under kr. 3000,-, så det er vel bare å være skikkelig snill ut året, så ligger det vel under juletreet på julaften? /Øystein Lenke til kommentar
jodajoda Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 På åtti-tallet kostet bare "jernet" f.... () meg en 3-4 månedslønner for en vanlig dødelig, og jeg husker jeg seriøst vurderte å kjøpe et capture-board i statene en gang tidlig på nittitallet. Jeg er glad jeg lot være, ellers hadde jeg vel betalt på det ennå...... Første laserskriveren jeg tok i var et monster av en NEC til 80000 kr (1987). Det som kosta 25000 for to år siden klarer du jo ikke å GI BORT engang i dag, for både myke og harde varer er nærmest blitt gratis, og lite å gjøre seg til kjeltring for...... Nei, løp og kjøp........... (...kanskje DET er en grunn til at jeg er konsulent og ikke utstyrs-importør ) //jodajoda// Lenke til kommentar
adonis Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hehe... jeg kjøpte capture-kort tidlig/midt på 90-tallet. Ikke var det bra, heller ikke billig - og funka gjorde det bare innimellom. Those were the days, my friend... Xe-Dingo, hvor i landet holder du til? Det blir avholdt et 'Kom i gang'-kurs i Oslo 9. desember, og du får med en gratisbillett til dette kurset om du oppgraderer til Liquid Edition i løpet av November. Du får etterhvert uhorvelig mye for pengene, spør du meg. Bare et lite tips. /Øystein Lenke til kommentar
Xe-Dingo Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 bor på vestlandet så det blir litt vanskelig, men d hørtes ut som et bra tilbud. Men jeg får vel holde meg med Premiere Pro en god stund til.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå