Skatteflyktning Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Da ser det ut til at en eller annen Stat tok knekken på Torrentz.eu Torrentz will always love you. Farewell. https://www.torrentz.eu/ Next? https://torrentfreak.com/torrentz-shuts-down-largest-torrent-meta-search-engine-says-farewell-160805/ Endret 5. august 2016 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 jaja.. jeg overlever fint med linux, spotify og netflix Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Kjedelig. Er tjenesten jeg har brukt de få gangene jeg ikke bruker private torrenttrackere. Ellers så er vel dette noe av det lureste de (rettighetshaverne) kunne gjort, nå som flere av de største trackerne er tatt ned. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Hmmm er den jeg har brukt også. Men når noen forsvinner dukker jo andre opp, er jo strengt tatt bare en samleside for noen av ett utall torrent linker og nedlastningssteder dette. Men klart, tydelig hvilken vei det går om det ikke blir lagt ned ett alvorlig politisk press på det å bevare det frie nettet som vi kjenner det. Anonymiteten man burde kunne kreve er vel så godt som borte allerede. Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 jaja.. jeg overlever fint med linux, spotify og netflix Overleve, ja. Men leve? 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Tenker spikern i kista blir satt den dagen VPN for privatpersoner ulovliggjøres, jeg gir det fem år maks... :/ Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Tenker spikern i kista blir satt den dagen VPN for privatpersoner ulovliggjøres, jeg gir det fem år maks... :/ Hvordan skal dette kunne gjøres? - altså hvordan kan forbudet om det blir opprettet gjennomføres i praksis? :o Anyway, det finnes fortsatt flere sider man kan bruke, Torrentz var jo tross alt bare en side som samlet og linket videre til Tor-hound, Tor-bay, Kickass-Tor etc Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Tenker spikern i kista blir satt den dagen VPN for privatpersoner ulovliggjøres, jeg gir det fem år maks... :/ Hvordan skal dette kunne gjøres? - altså hvordan kan forbudet om det blir opprettet gjennomføres i praksis? :o Anyway, det finnes fortsatt flere sider man kan bruke, Torrentz var jo tross alt bare en side som samlet og linket videre til Tor-hound, Tor-bay, Kickass-Tor etc Ja si det, det må jo da på plass internasjonale lover som forbyr VPN leverandører å tilby tjenester til privatpersoner. Det blir nok heldigvis en enda mer kronglete prosess enn hva det viste seg å være og få ulovliggjort og stengt ned fildelingstjenere, men om noen taper nok penger så pleier vel det dessverre å nær sagt auto-trigge endringer i de fleste lands lovverk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå