Arodem Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Utvikleren jobber med å fikse problemet.Ny Pokémon GO-feil gjør at monstrene løper fra kamp alt for ofte Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Det er sikkert passende for niantic å kalle dette en "bug" etter de så at cash grab updaten deres feilet og communityen ble rasende. Damage controll in progress 2 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Det er sikkert passende for niantic å kalle dette en "bug" etter de så at cash grab updaten deres feilet og communityen ble rasende. Damage controll in progress Det blir spekulasjoner, men jeg tenkte i samme retning selv. Om så er tilfelle, så viser det i alle fall at de følger med på hva brukerne ønsker, for å se det positive (selv om det er tåpelig). Endret 5. august 2016 av Aiven Lenke til kommentar
Mayafreak79 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 hahahaha Et spill som får motstand er en bug... Nå har jeg hørt det også...! Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Er det bare meg eller er lufta i ferd med å gå ut av denne ballongen? Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Er det bare meg eller er lufta i ferd med å gå ut av denne ballongen? spillet dør ut her til lands når sommerferien er over og gradestokken kryper under 10 på dagtid. Så at lufen er i ferd med å gå ut nå er ingen overraskelse, ettersom oppdateringen feilet og pokevision måtte legges ned i det fellesferien var over. Kun de ivrigste holder ut, og dette spillet er ikke lenger mainstream, men et nerde spill. Det er hvertfall det jeg tror Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 (endret) Jeg gir Pokemon Go en sjanse. Og håper på at Niantic klarer å rette opp feilene.Bare hvis, det dokker opp feil på feil for vær oppdatering, da er skjansen for at bobbelen virkelig sprekker. Det håper da jeg ikke stemmer. Endret 6. august 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå