Sportylady Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Jeg jobber 6 dager i uken. Kun senvakter. Dette har jeg gjort siden begynnelsen av juli. Det er utrolig slitsomt å ikke få en normal døgnrytme. Er det noen som har gjort det samme? Jobbet så mye sent? Mot slutten av august så blir det bare 3/ 4 senvakter i uken. Føler at det er mye det og men langt bedre. Hva synes dere om antall senvakter. Hvor mange senvakter er akseptabelt for deg? Lenke til kommentar
Smashers Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Jeg jobber 6 dager i uken. Kun senvakter. Dette har jeg gjort siden begynnelsen av juli. Det er utrolig slitsomt å ikke få en normal døgnrytme. Er det noen som har gjort det samme? Jobbet så mye sent? Mot slutten av august så blir det bare 3/ 4 senvakter i uken. Føler at det er mye det og men langt bedre. Hva synes dere om antall senvakter. Hvor mange senvakter er akseptabelt for deg? Syns det hørtes ut som mye kveldsjobbing. Har du spurt om å få så mange kveldsvakter? Er det andre ansatte som også jobber så mye kveld? Er jo også mulig å ta det opp med tillitsvalgt om du mener det er for mye. Eventuelt kan du jo også ta kontakt med fagforeningen om du er organisert, men da bør du drøftet det med tillitsvalgt først. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Hva er egentlig problemet? Det er jo bare å legge opp dagene rundt at du har denne arbeidstiden. Det er mange i norges land som bare jobber kveld og/eller natt. Sålenge du ikke må jobbe på dagen i tillegg er det jo bare å følge den normale døgnrytmen som alle med tilsvarende arbeidstid har. Jeg går ut i fra at du med normal døgnrytme snakker om det som er normal for en som jobber 8-16, men da blander du epler og appelsiner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Hva jobber du med, TS? Jeg har gått en del kveldsvakter i psykiatri og eldreomsorg, men ikke så meget som deg. Min erfaring var at kveldsvakter var best. Digg å sove lenge på formiddagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå