Fotoskrulla Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Møøøø! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Flott og sommerlig bilde! Fint med lav kameravinkel.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. august 2016 Forfatter Del Skrevet 5. august 2016 Flott og sommerlig bilde! Fint med lav kameravinkel.. Mvh Fredrik Takk skal du ha Fredrik! ? Dette er mine koselige hyttenaboer Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Stilig motiv og så fint lys og fine farger og god (mø)helg til deg ! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. august 2016 Forfatter Del Skrevet 5. august 2016 Stilig motiv og så fint lys og fine farger og god (mø)helg til deg ! Det kom et lite solglimt innover de lyse kyrne og dei lilla blomstene som gjorde dette til et litt bedre bilde enn bare et kubilde...synes jeg da God helg Torhild! Snart er fire ukers ferie over og jeg skal på jobb på mandag.. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Koselige naboer lady God helg !!!!!! Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. august 2016 Forfatter Del Skrevet 5. august 2016 Koselige naboer lady God helg !!!!!! Leif Ja disse lager ikke så mye bråk God helg Leif! ? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Koselige naboer lady God helg !!!!!! Leif Ja disse lager ikke så mye bråk God helg Leif! Sant, som mine måker Goa helgen !!!! Leif Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Koselig bilde Helene minner meg om barndommen da kuer var helt vanlig . 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. august 2016 Forfatter Del Skrevet 5. august 2016 Koselig bilde Helene minner meg om barndommen da kuer var helt vanlig . Nå må du gi deg! Kuer er da helt vanlig nå også, kanskje ikke akkurat denne typen, men vanlige brune kuer ser man da overalt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Nydelig bilde av flokken ,flott komponert med fin lav kameravinkel og eventyrlig vakkert lys/farge . Norsk bonderomantikk på sitt aller beste. Møøø (god helg) Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Ja, du kjenner vel språket til dine artsfrender??? Hvite og fine så de kommer kanskje rett fra vaskemaskinen etter en Blenda-vask. Kanskje er det første gang de ser en fotograf for de virker svært så nysgjerrige. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2016 Forfatter Del Skrevet 6. august 2016 Nydelig bilde av flokken ,flott komponert med fin lav kameravinkel og eventyrlig vakkert lys/farge . Norsk bonderomantikk på sitt aller beste. Møøø (god helg) Mvh Alec Takk skal du ha Alec! Jeg har etterbehandlet det litt for å framheve lys og farger. Ellers var jeg heldig og fikk alles oppmerksomhet Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2016 Forfatter Del Skrevet 6. august 2016 Ja, du kjenner vel språket til dine artsfrender??? Hvite og fine så de kommer kanskje rett fra vaskemaskinen etter en Blenda-vask. Kanskje er det første gang de ser en fotograf for de virker svært så nysgjerrige. Roar Hehe...jeg er vel mer pusekatt enn ku.. Ja, de var Blendahvite og fine disse her, helt til å spise opp! .... og det blir de nok snart.. De var skikkelige linselus, kom springende bort til gjerdet når jeg kom, de er nok vant til en godbit. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Så romantisk bilde av kuene blomstene er flotte kontraster mot dyra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg