Mr D Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Og hvorfor er det ikke det samme som Mr D skriver? Han kommer med unødig og forvirrende pjatt som ikke er relevant mtp. hva han siterer. Jeg siterte deg da du brukte din bil som eksempel, men jeg regnet med at vi fortsatt diskuterer TS sin problemstilling... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Ikke for å stjele tråden, men har en Suzuki 2006 model, som jeg kjøpte i 2012 via en bruktbil forhandler. EGR ventilen\sensoren er gåen. Er dette noe jeg ville kunne ha fått dekket på reklamasjonen? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 10 år gammel, tja du kan jo prøve Lenke til kommentar
hobben91 Skrevet 9. august 2016 Forfatter Del Skrevet 9. august 2016 Kan gledelig oppdatere dere med at forhandler påtok seg ansvaret å betaler reprasjonen. Takk for all info, er til god nytte for en som ikke har peiling på bil :-) 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Bra. Så du sparte 17k ca vet å spørre her inne. Det er jo bra, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå