Gå til innhold

Problemer med videoavspilling i chrome

Neonex

Anbefalte innlegg

Hei.

Fant nylig ut at videoer (på twitch) flyter vesentlig bedre på chrome enn i ff. Har dog et annoying problem med at videoene bare ser ut til å bufre et par min av gangen, og at videoen derfor ofte stopper etter en liten stund og viser loading iconet (kanskje buffering/loadingikon som gjør sirkelbeveglse). Har fiber, så skal ikke være noe nettproblemer fra min side.

Jeg har da 2 alternativer som løser problemet midlertidig, og det er å vente (type 30s++, eller force-spole, hvor den da hopper i gang igjen med en gang hvor jeg velger å spole fra).

Er det noen måte å øke denne bufferen, f eks til at den laster ned så mye som mulig mens du spiller? Er vant med det fra youtube, vet ikke hvorfor den ikke gjør det her, om det har noe med html5 å gjøre eller om det er dårlig koding fra twitch sin side eller hva (Jeg ser en ferdig recorded video, så det er ikke live).

Slet litt med å finne relevante google svar. Flott hvis noen har tid til å svare relativt kjapt, så jeg ikke går glipp av for mye dota :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...