The_evil_blue_toad Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Syns å huske at jeg så et bilde, der skyggene går mot hverandre. Altså: lyskastere! Har ingen spesiell mening om den er ekte eller ikke, for å være ærlig bryr det meg ikke spesielt. Men tenkte bare jeg skulle si ifra. Synes å huske at jeg så samme bilde i Illustrert vitenskap og en artikkel for et års tid siden... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 The_evil_blue_toad: kan godt stemme det, tror jeg så det samme bildet selv for en stund siden, og svaret er ikke lyskastere, men lys, enten på skipet eller på en av de andre som var der, hvis jeg ikke husker helt feil, så hadde de med seg lykter der, det kan også være refleksjon fra fartøyet. har desverre ingenting som kan bevise dette ps: jeg så ett bilde av Bill Gates død en gang, tror ikke han er død selv om jeg så det på bildet... usa er den rette til å gjøre ett sånt stunt ja, men tviler på at de har gjort det denne gangen, de fandt jo ut en del om månen da, som stemmer med senere ferder på månen... Lenke til kommentar
farke Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Litt om skygger og skyggeeffekter på Månen og de reflektive egenskapene til Månens overflåte: http://www.iangoddard.net/moon01.htm Lenke til kommentar
farke Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Syns å huske at jeg så et bilde, der skyggene går mot hverandre. Altså: lyskastere! Du sier de kastet hver sin skygge i forskjellige retninger? Kastet de også mer enn en skygge hver? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Syns å huske at jeg så et bilde, der skyggene går mot hverandre. Altså: lyskastere! Har ingen spesiell mening om den er ekte eller ikke, for å være ærlig bryr det meg ikke spesielt. Men tenkte bare jeg skulle si ifra. Synes å huske at jeg så samme bilde i Illustrert vitenskap og en artikkel for et års tid siden... Det er mere enn en lyskilde på månen. Hvis det hadde vært kun en lyskilde på månefilmene så hadde det vært ett bevis for at filmene ikke ble filmet på månen. Edit, Jeg har formulert siste setningen litt bedre. Endret 30. januar 2004 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Har sett Fox dokumentaren om månelandingen. Har aldri tenkt over om den er ekte eller ikke, da det ikke bryr meg mye om den er det eller ei. Heller nå mot at den faktisk er falsk, med hensyn til alle de fakta/bevis som blir stilt imot, og som NASA ikke svarer skikkelig på. Motivet er jo der også for å fake'e den. Og ser man på månelandingen som en helt vanlig vitenskapelig hendelse/oppdagelse er det noen basis spørsmål man må spørre; 1- Is there any proof against? 2- Have anyone looked? 3- If anyone did, what would they expect to find? 4- Is it safe? 5- Are you sure? 6- Are you absolutely sure? Noen fant beviser mot. De som hadde utrykt at månelandingen var umulig og kom med raporter om dette "den gang, fikk et kort liv Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Syns å huske at jeg så et bilde, der skyggene går mot hverandre. Altså: lyskastere! Har ingen spesiell mening om den er ekte eller ikke, for å være ærlig bryr det meg ikke spesielt. Men tenkte bare jeg skulle si ifra. Synes å huske at jeg så samme bilde i Illustrert vitenskap og en artikkel for et års tid siden... kremt, sist jeg sjekket så var det 2 ting som kinne gi lys der, solen og jorden.. og så var det jo dem som trodde at jorden var flat før, enda noen som påstår det?.. Lenke til kommentar
kag Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Btw. det er 384,401 km til månen . Det vil med andre ord det ta deg, i vanlig gange på 4Km/t, 96100.25 timer for deg å komme deg til månen. Det blir 4004 dager (eller 10.97 år). Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Har sett Fox dokumentaren om månelandingen. Har aldri tenkt over om den er ekte eller ikke, da det ikke bryr meg mye om den er det eller ei. Heller nå mot at den faktisk er falsk, med hensyn til alle de fakta/bevis som blir stilt imot, og som NASA ikke svarer skikkelig på. Motivet er jo der også for å fake'e den. Og ser man på månelandingen som en helt vanlig vitenskapelig hendelse/oppdagelse er det noen basis spørsmål man må spørre; 1- Is there any proof against? 2- Have anyone looked? 3- If anyone did, what would they expect to find? 4- Is it safe? 5- Are you sure? 6- Are you absolutely sure? Noen fant beviser mot. De som hadde utrykt at månelandingen var umulig og kom med raporter om dette "den gang, fikk et kort liv Skjønner ikke helt hvordan du kan helle mot det, hvis da ikke fox-dokumentaren er det eneste du har sett om dette, bare tenkt på hvor mange mennesker som måtte holdt på denne hemligheten, og det usannsynlige i at sovjetiske spioner ikke oppdaget at det var en fake. Og jeg er rimelig sikker på at jeg kan finne en forklaring på alt det som fox-dokumentaren har sagt er humbug, da jeg har hørt mesteparten av argumentene før. PS: de fant ikke noen beviser imot, de spekulerer på ting de ikke har peiling på, og kaller dette beviser. AtW Lenke til kommentar
farke Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 kremt, sist jeg sjekket så var det 2 ting som kinne gi lys der, solen og jorden.. og så var det jo dem som trodde at jorden var flat før, enda noen som påstår det?.. Månen selv. Sjekk linken jeg posta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå